اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برگزاری همایش فرصت‌های اقتصادی لرستان با هدف سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال

رئیس اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به برگزاری همایش‌ فرصت‌های اقتصادی استان، گفت: هدف ما این است که بیشتر بر روی پروژه‌های بزرگ که نیاز به تامین مالی زیادی دارند، تمرکز کنیم.

برگزاری همایش فرصت‌های اقتصادی لرستان با هدف سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاحورزی امشب در جلشه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی، اظهار کرد: در راستای برگزاری همایش فرصت‌های اقتصادی لرستان گام‌هایی برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سطح ملی پیگیری‌هایی شده، به‌گونه‌ای که سرمایه‌گذارانی که در سطح بیرونی قادر به کمک کردن برای اثربخش شدن همایش معرفی فرصت‌ها هستند شناسایی و جلسات توجیهی با آن‌ها برگزار شده است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان، برگزاری همایش فرصت‌ها را امکان ویژه‌ای برای توسعه استان برشمرد و افزود: امید می‌رود این همایش و نتایج آن شروع خوبی برای اشتغال‌زایی و ایجاد ارزش افزوده برای استان شود.

سلاحورزی با بیان اینکه امسال اعتبارات خوبی در قالب تبصره ۱۸ به پروژه‌های استان اختصاص یافته، افزود: هدف ما این است که بیشتر بر روی پروژه‌های بزرگ که نیاز به تامین مالی زیادی دارند، تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول