اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

روابط عمومی وزارت خارجه اعلام کرد هماهنگی برای انتقال و تدفین پیکر هوشنگ ابتهاج

روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم برای انتقال، تکریم و تدفین پیکر هوشنگ ابتهاج در کشور انجام شده است.

روابط عمومی وزارت خارجه اعلام کرد هماهنگی برای انتقال و تدفین پیکر هوشنگ ابتهاج

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی درگذشت تاسف‌بار استاد امیر هوشنگ ابتهاج (سایه) در کشور آلمان، با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این ادیب و پژوهشگر ارزشمند کشورمان، اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم برای انتقال، تکریم و تدفین پیکر این شاعر بزرگ در کشورمان انجام شده و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت دستورالعمل‌های لازم در این خصوص را دریافت و با خانواده وی در ارتباط مستمر است.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در پی درگذشت هوشنگ ابتهاج در صفحه اینستاگرامش نوشت: با کمال تأسف و تأثر، امیرهوشنگ ابتهاج شاعر، نویسنده و پژوهشگر نامدار معاصر ایران زمین، رخ در نقاب خاک کشید. اینجانب درگذشت این شاعر و غزلسرای نامدار را به خانواده این چهره ماندگار شعر و ادبیات کشور به خصوص جامعه فرهنگی ایران عزیز و ایرانیان مقیم خارج از کشور تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند مهربان برای روح آن فقید سعید، آرامش ابدی و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌کنم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول