اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

واکنش طلاب اصفهانی به یادداشت یکی از سران فتنه/ نمی‌دانند تاریخ مصرفشان تمام شده است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی با وجودی که تشییع با شکوه پیکر شهدای مدافع حرم از جمله سردار سلیمانی و شهید همدانی را به چشم خود دیده‌اند، سخنانی همسو با دشمن به زبان می‌آورند، اما نمی‌دانند تاریخ مصرفشان تمام شده است.

واکنش طلاب اصفهانی به یادداشت یکی از سران فتنه/ نمی‌دانند تاریخ مصرفشان تمام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان صبح امروز در تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون اصفهان «در محکومیت بیانیه یکی از سران فتنه»، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین، اظهار کرد: دشمن در طول تاریخ همواره در برابر شیعه برنامه‌ریزی و توطئه داشته و وظیفه ما این است که با جهاد تبیین و روشنگری این برنامه‌ها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه تاریخ تکرار می‌شود، گفت: گاهی بر اثر عدم تبیین و سکوت خواص و حتی گاهی به واسطه همراهی برخی خواص ناآگاه با جریان‌ مخالف، زمینه برای وقایعی چون عاشورا فراهم می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: برخی با وجودی که تشییع با شکوه پیکر شهدای مدافع حرم از جمله سردار سلیمانی و شهید همدانی را به چشم خود دیده‌اند، سخنانی همسو با دشمن به زبان می‌آورند، اما نمی‌دانند تاریخ مصرفشان تمام شده، ولی دشمن مسیرشان را دنبال می‌کند و البته ما انزجار خود را از این افراد نشان می‌دهیم.

محمودی تصریح کرد: از یک سو دستورات دینی در حمایت از مظلومان عالم و ایستادگی در برابر ظالم و از سوی دیگر رفتار عملی مردم ایران در تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم نشان داد راه شهدای مدافع حرم مشروعیت دینی و مقبولیت مردمی دارد.

وی با اشاره به سخنان امام سجاد(ع) در برابر یزید، گفت: علم، حلم، فصاحت، شجاعت و محبت در دل مؤمنین از ویژگی امام و رهبر مسلمین است که امام سجاد(ع) در این خطبه مطرح کردند؛ شجاعت از صفات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است و به واسطه این ویژگی بود که در مقابل آمریکا و استکبار ایستاده‌اند و می‌توانند فریاد بزنند و نترسند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: افرادی در انقلاب اسلامی بودند که وقتی ناو آمریکایی وارد خلیج فارس شد و  امام به سبب شجاعت حسینی توصیه کردند آن را بزنید، ترسیدند و بهانه آوردند.
 


به گزارش فارس، در پایان این مراسم طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اظهارات اخیر یکی از سران فتنه بیانیه‌ای صادر کردند که در آن ضمن محکوم کردن این اظهارات، رسیدگی قضایی و محاکمه فتنه‌گران و توهین‌کنندگان را خواستار شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول