اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولت مابه‌التفاوت هزینه تولید و قیمت فروش نان را به نانوا پرداخت می‌کند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: قیمت نان امسال، همان قیمت سال ۱۴۰۰ است، دولت مابه‌التفاوت نرخ هزینه تولید نان توسط نانوایی و قیمت فروش نان به مصرف‌کننده را هر شب به نانوا می‌پردازد.

دولت مابه‌التفاوت هزینه تولید و قیمت فروش نان را به نانوا پرداخت می‌کند

محسن ضیایی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون اجرای طرح هوشمندسازی یارانۀ نان، اظهار داشت: در نانوایی‌ها حدود ۴ هزار دستگاه کارتخوان نصب شده‌ است؛نانوایی‌هایی که هنوز به دستگاه کارتخوان مجهز نشدند، به زودی توسط بانک سپه به این دستگاه تجهیز خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این طرح، دولت یارانه نان را به صورت هدفمند هزینه می‌کند، توضیح داد: یعنی اعطای گندم به کارخانه‌ها به صورت یارانه‌ای و دادن آرد یارانه‌ای به نانوایی‌ها متوقف می‌شود اما قیمت نان برای مصرف‌کننده هیچ تغییری نمی‌کند.

ضیایی در پایان با اشاره به ثابت‌ماندن نرخ عرضۀ نان به مصرف‌کنندۀ نهایی، عنوان کرد: قیمت نان امسال، همان قیمت سال ۱۴۰۰ است، دولت مابه‌التفاوت نرخ هزینه تولید نان توسط نانوایی و قیمت فروش نان به مصرف‌کننده را هر شب به نانوا می‌پردازد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول