اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مسابقه کتابخوانی عاشورا در قم برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عاشورا نوشته علی صفایی حائری با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و هیئت هنر و رسانه برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی عاشورا در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عاشورا نوشته علی صفایی حائری با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و هیئت هنر و رسانه از 19 مرداد الی 31 شهریور ماه برگزار می‌شود.

کتاب «عاشورا» نوشته علی صفایی حائری است که در این کتاب حرکت امام حسین(ع)، تحلیل‌های گوناگون متفکران جهان اسلام در مورد قیام امام حسین(ع) و هدف حرکت ایشان، بررسی و نقد و تبیین شده است هر چند هیچ کدام از این تحلیل‌ها نتوانسته‌اند تمام ابعاد و زوایای حرکت امام حسین(ع) را معرفی کنند. نویسنده با دقت در تفاوت معنای «هدف» و معنای «انتخاب»، به تحلیلی کامل از حرکت امام حسین (ع) می‌پردازد.

مؤلف این کتاب، مسائل بنیادی را که صاحب هر نظریه مفروض گرفته، نقد کرده و به این سؤالات پاسخ می‌دهد که آیا امام قیام کرد یا مجبور به قیام زودهنگام شد؟ آیا این حرکت هدف امام بود یا بهترین انتخاب او در آن شرایط بود؟

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند از 19 الی 21 مرداد ماه برای تهیه کتاب با 30 درصد تخفیف و شرکت در مسابقه، به غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در هیئت هنر و رسانه واقع در خیابان الغدیر، کوچه 8، مجتمع فرهنگی آموزشی هدایتی مراجعه کنند.

همچنین تهیه نسخه الکترونیکی کتاب و شرکت در مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور www.samakpl.ir نیز تا 31 شهریور وجود دارد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37717675 و یا پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم به آدرس www.qompl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول