اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آغاز به کار رویداد ملی تا ثریا در مشهد

رویداد ملی تا ثریا ویژه تولیدات دانش بنیان در مشهد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار رویداد ملی تا ثریا در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود رضا کفاش معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه امام‌رضا (ع) ظهر امروز در مراسم آغاز به کار رویداد ملی تا ثریا در مشهد، گفت: نخستین رویداد ملی «تا ثریا» با هدف حمایت از طرح‌های فناور و نوآور به همت سپاه امام‌رضا (ع) فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد:این رویداد ملی تا پایان سال ۱۴۰۱ در ۳۱ استان کشور در حمایت از طرح‌های فناور و نوآور در استان‌ها برگزار و طرح‌های نوآورانه اقتصادی صاحبان صنعت و سرمایه ارائه می‌شود.

 معاون علمی پژوهشی و فناوری سپاه امام‌رضا (ع) افزود: طرح ملی تا ثریا شامل ۱۳ طرح محوری با برگزاری ۵۳ رویداد سرمایه گذاری مساله محور و برگزاری ۱۰ رویداد فناوری با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی روی ۵۰۰ تیم و پشتیبانی از راه اندازی ۳۱ کارخانه نوآوری مردم پایه در استان‌ها است.

کفاش حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان را مهم برشمرد و اظهار کرد: باید برای حل مسائل فناورانه در کشور سه ضلع را در نظر بگیریم. اولین ضلع که می‌تواند به حل مسائل فناورانه کمک کند، مجموعه‌هایی هستند که تصمیم‌گیر هستند. کارخانه نوآوری، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور در کشور می‌توانند راه‌حل ارائه دهند.

وی گفت: ضلع دوم  بانک‌ها و شرکت‌هایی هستند که سرمایه‌گذار مشارکتی یا سرمایه‌گذار ریسک پذیر هستند که می‌توانند در این حوزه فعال باشند و سومین ضلع، خود مسئله است که باید شناسایی شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول