اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تاکید بر اجرایی شدن مصوبات عفاف و ححاب/تولیدکنندگان البسه اسلامی حمایت می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از تولیدکنندگان البسه اسلامی در استان تاکید کرد.

تاکید بر اجرایی شدن مصوبات عفاف و ححاب/تولیدکنندگان البسه اسلامی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست شورای عفاف و حجاب گفت: حجاب رکن اصلی حفظ خانواده است و اگر رعایت نشود سبب آسیب به کانون خانواده می‌شود که توصیه می‌شود در این زمینه کار شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان البسه اسلامی گفت: تسهیلات ارزان قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و تولیدکنندگان در این زمینه جدی حمایت می‌‌شوند.

وی ادامه داد: در سطح استان کارهای خوبی در راستای فرهنگ عفاف و حجاب صورت گرفته اما رسانه‌ای نشده است که برای هماهنگی درون استانی همه دستگاه‌ها اقدامات صورت گرفته را جمع‌بندی تا به وزارت کشور ارسال شود.

وی با بیان اینکه مدیران متولی عفاف و حجاب در اداره خود هستند، افزود:  تذکر به کارکنان دستگاه‌ها با حفظ شأن و کرامت آنها باشد اما اگر غیر از این باشد آسیب‌زننده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با هنجارشکنان برخورد شود، گفت: مردم استان یک پوشش سنتی و قدیمی دارند البته تبلیغات غربی‌ها طی این چند سال بی‌تاثیر نبوده اما زنان استان شریف و نجیب هستند.

احمدزاده بر اجرایی شدن مصوبات شورای عفاف و حجاب و ارائه گزارش در این خصوص تاکید کرد و گفت: گاهی بدحجابی‌ها مربوط به مسافران و گردشگران است که با حفظ میهمان نوازی تذکرات داده شود.

وی خاطرنشان کرد: حوزه بانوان و خانواده استانداری تعامل بیشتری با بانوان فرهنگی داشته باشد، ضمن اینکه به بانوان محجبه دستگاه‌های دولتی چادر اهدا شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول