اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نظام مسائل زنان و خانواده در کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده شده است

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: نظام مسائل زنان و خانواده برای تهیه چشم‌انداز مناسب در کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده شده است.

نظام مسائل زنان و خانواده در کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده شده است

لاله افتخاری در حاشیه بازدید از فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیدار با امام جمعه شهر قروه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: هدف اصلی بازدید مستقیم از فعالیت‌های کمیته امداد یا کسانی که با این نهاد در ارتباط هستند ارزیابی برای رفع نیاز مردم از قبیل نیازهای فرهنگی، معیشتی و یا برای کاهش آلام مردم است.

مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: با متحول شدن دیدگاه و سبک زندگی در زمینه مسائل فرهنگی و حل شدن مشکلات معیشتی و در کنار آن مسائل ورزشی و مهارت‌آموزی صورت بگیرد نشاط اجتماعی فراهم می‌شود.

به گفته وی، با توجه به اینکه بازدیدهای میدانی کمک می‌کند انسان نگاه دقیق‌تری پیدا کند و بتوان با استفاده از دیدگاه‌های بزرگان و حقایق موجود پیشنهادات بهتری برای تحول در خدمت‌رسانی ارائه کرد.

افتخاری در ادامه افزود: نظام مسائل زنان و خانواده را در کمیته امداد امام خمینی(ره) آماده کرده‌ایم برای اینکه چشم‌انداز مناسبی بر اساس نظام مسائل تهیه کنیم.

وی تعیین اولویت‌ها، نیازمندی‌ها و پیگیری برای رفع نیازمندی‌ها با استفاده از همه ظرفیت‌ها چه در عرصه قانون‌گذاری یا فعالیت در عرصه‌های دیگر را جز برنامه‌های این نهاد دانست.

انتهای پیام/2330/76

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول