اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات/ پیش‌بینی تسهیلات 200 میلیاردی در 6 ماهه اول سال

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد از رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره 18 خبر داد.

رتبه برتر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات/ پیش‌بینی تسهیلات 200 میلیاردی در 6 ماهه اول سال

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت نشست مدیران صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاظم حاجی پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان به میزبانی صندوق کارآفرینی شهرستان دنا برگزار شد.

در این نشست حاجی پور با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارآفرینی امید استان گفت : ۴۵۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

حاجی پور با اشاره به تلاش های صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد برای جذب کامل اعتبارات تبصره ۱۸ افزود : با تلاش همکاران ما در استان رتبه ۲ کشوری و رتبه یک استانی رشد  پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ نفر تعهد اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید استان در سال است گفت : به گفته کارشناسان اشتغال اداره کل کار بیشترین اشتغالزایی را صندوق کارآفرینی امید در استان داشته است.

حاجی پور با بیان اینکه تاکنون ۲۰۰ نفر تسهیلات نامه های ریاست جمهوری را پوشش داده ایم افزود : برنامه کارآفرین شو نیز یکی دیگر از برنامه های هدف صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد است که در برخی شهرستان ها اجرا می شود.

حاجی پور عنوان کرد: در جلسات مختلف گاها قول هایی به مردم می دهند، آمار و ارقام می دهند ولی در عمل هیچ کاری نمی توانند انجام دهند چرا که ابزار کار و منابع را ندارند ولی صندوق کارآفرینی امید با توجه به داشتن منابع مورد نیاز توانسته است در حوزه راه اندازی  کسب و کارهای خرد در سراسر استان حرکت بسیار بزرگی انجام دهد که هدف ما از این اقدام این است که صندوق کارآفرینی امید عامل توسعه کسب و کارهای کوچک و توسعه استان شود.

حاجی پور اظهار داشت: در زلزله اخیر شهرستان دنا صندوق کارآفرینی امید ۱۲۲طرح که دچار خسارت شده و از چرخه تولید جا مانده بودند را شناسایی و آنها را مورد حمایت قرار داد و به آنها تسهیلات پرداخت کرد و به چرخه تولید بازگرداند.

وی گفت: اعتقاد بر این است که برون رفت استان از وضعیت و مشکلات کنونی توسعه همین کسب و کارهای خرد و درشت است که می‌تواند نقش بسزایی در اشتغال زایی داشته باشد.

این مسئول یادآور شد: امسال در شش ماهه اول قریب به  ۲۰۰میلیارد تسهیلات از ۱۰۰ میلیون تومان تا سقف ۴میلیارد تومان پرداخت خواهیم کرد و باید بگوییم تسهیلات صندوق کارآفرینی امید توانسته در بیش از ۵۰۰ روستای استان باعت کسب و کار خرد و درشت شود که ۱۰ روستا در استان روستای هدف بدون بیکار صندوق کارآفرینی امید در سال جاری است و ۵۰ صندوق خرد محلی نیز ایجاد خواهد کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول