اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ائمه جمعه استان زنجان چه گفتند؟/ متن توافق نهایی، اسم رمز تشدید فشار است

ائمه جمعه استان زنجان با اشاره پرتاب موفق ماهواره خیام به فضا، به ادعای مطرح شده در مورد متن توافق نهایی در مذاکرات هسته‌ای تاکید و این ادعا را یک بازی رسانه‌ای از سوی طرف‌های غربی و در واقع متن توافق نهایی را اسم رمز تشدید فشار غرب علیه ایرانبرشمردند.

ائمه جمعه استان زنجان چه گفتند؟/ متن توافق نهایی، اسم رمز تشدید فشار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان امروز در خطبه‌های این هفته با تحلیل رویدادهای هفته گذشته از مقاومت مردم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی و همچنین پرتاب ماهواره خیام تاکید کردند: ادعای متن توافق نهایی در مذاکرات هسته‌ای یک بازی رسانه‌ای و ژورنالیستی از سوی طرف‌های غربی است و قرار بر این است که پیشنهادات مدّ نظر مطرح و در پایتخت‌ها بررسی شود و در واقع متن توافق نهایی اسم رمز تشدید فشار غرب علیه ایران است.

امام جمعه خرم‌دره در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خرم‌دره به شلیک 3 هزار و 200 موشک توسط مقاومت به سرزمین‌های اشغالی اشاره و اظهار کرد: بندهای توافق آتش بس بین رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی، نمادی قاطع از پیروزی محور مقامت است.

حسینعلی زاهدی‌پور با اشاره به سالروز پیروزی جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی افزود: تجربه تاریخی دور و نزدیک نشان از پیروزی مقاومت داشته و محور مقاومت پیروز قطعی میدان مبارزه خواهد بود.

وی به مذاکرات هسته‌ای در حال انجام اشاره و تصریح کرد: با توجه به جنگ اوکراین و روسیه و نزدیکی فصل سرما کشورهای اروپایی نیاز بیشتری به حضور ایران در بازار انرژی دارند و در عین حال ادعای متن نهایی توافق بدون توجه به اصلی‌ترین طرف مذاکره یعنی ایران، صرفاً در راستای فریب افکار عمومی و فرار رو به جلو و تحت فشار قرار دادن ایران برای پذیرش خواسته‌های نابه‌جای طرف‌های غربی است.

زاهدی‌پور تاکید کرد: ادعای متن توافق نهایی در مذاکرات هسته‌ای یک بازی رسانه‌ای و ژورنالیستی از سوی طرف‌های غربی است و قرار بر این است که پیشنهادات مدّ نظر مطرح و در پایتخت‌ها بررسی شود.

 

لزوم تشریح دستاوردهای سفر هیأت دولت به زنجان

همچنین امام جمعه سلطانیه در خطبه‌های نماز جمعه شهر سلطانیه با اشاره به اقدامات یکساله دولت، سفر به همه استان‌ها را در طول یکسال یک اقدام بی‌سابقه دانست و با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات سفرها گفت: دستاوردهای سفرهای استانی دولت خصوصا سفر رئیس جمهور به استان زنجان باید تشریح شود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب اختصاص قیر رایگان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را از دیگر اقدامات دولت دانست و با بیان اینکه حدود ۱۰ میلیارد تومان قیر رایگان بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها استان زنجان توزیع شده، با قدردانی از شهرداری سلطانیه در اصلاح و آسفالت‌ریزی معابر سلطانیه و با اعلام آمادگی نماز جمعه برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های شهرداری تصریح کرد: انتظار مردم این است که این کار نسبت به همه معابری که نیاز به اصلاح و آسفالت ریزی دارند، خصوصا خیابان‌ها یا محله‌هایی که آسفالت ندارند انجام شود.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره خیّام به فضا و با بیان اینکه بر خلاف دروغ پردازی‌های رسانه‌های غربی این ماهواره کاربرد نظامی و امنیتی ندارد، بلکه برای ارسال و جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات راهبردی با مصارف کشاورزی، اقلیمی و زیست محیطی است، گفت: پرتاپ ماهواره خیام در اوج تحریم‌ها نماد خودباوری و تکیه به توان داخلی و بیانگر قدرت فضایی ایران است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به پایان دور جدید مذاکرات ایران و غرب و با بیان اینکه ادعای توافق بر متن نهایی دروغ رسانه های غربی است، تاکید کرد: رفع تحریم‌ها برای استفاده از منافع اقتصادی، ارائه تضمین از طرف غرب و بسته شدن پرونده‌های ایران جزو محورهای باقیمانده است و تا این مسائل حل نشود توافق نتیجه نخواهد داشت.

وی دشمنی آمریکا با ایران را تمام نشدنی دانست و با بیان اینکه حق و باطل همواره در مقابل هم بوده‌اند، به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد و گفت: نبرد رژیم صهیونیستی و فلسطین نبرد حق و باطل است و بار دیگر این رژیم در برابر مقاومت فلسطین مجبور به آتش بس شد.

حسینی‌نسب با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان بهترین سربازان انقلاب، فرزندان آزموده شده ملت، شایسته‌ترین افراد برای دفاع از انقلاب اسلامی و نماد مقاومت و ایستادگی و وفاداری هستند.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه امنیت، استقلال، قدرت و عزت ما ثمره ایستادگی و مقاومت رزمندگان، ایثارگران و آزادگان و جانفشانی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همچون سردار شهید سلیمانی و سردار شهید همدانی است، ادامه داد: فتنه گران از سیلی ۹ دی ملت عصبانی هستند.

 

متن توافق نهایی اسم رمز تشدید فشار غرب علیه ایران است

همچنین امام جمعه ماهنشان نیز در خطبه‌های نماز این هفته با بیان اینکه متن توافق نهایی اسم رمز تشدید فشار غرب علیه ایران است، گفت: مسائل باقیمانده فیمابین ایران در سه محور رفع تحریم‌ها برای به دست آوردن منافع اقتصادی آن، ارائه تضمین‌های محکم و غیر قابل بازگشت توسط غربی‌ها و بسته شدن پرونده‌های ادعایی است بنابراین بود و نبود اسم سپاه بهانه‌ای برای به حاشیه بردن پرونده مذاکرات است.

محمدرضا علی‌اکبری ادامه داد: ماهواره خیام جدیدترین دستاورد فضایی ایران و یک ماهواره سنجش از راه دور است که توسط محققان و دانشمندان سازمان فضای ایران به منظور تامین داده های ماهواره‌ای و توسعه کاربردهای صنعت فضایی و توسط ماهواره بر روسی به فضا پرتاب شد و کنترل این ماهواره کاملا در اختیار ایران خواهد بود.

 وی با اشاره به بیست و یکم مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و با بیان اینکه حمایت از صنایع کوچک و متوسط عامل بی‌اثر کردن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و دریچه‌ای به سوی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است، از مسؤولین خواست با توجه به ظرفیت‌های خاص شهرستان ماهنشان توجه ویژه به صنایع کوچک و متوسط در این شهرستان مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به کم آبی موجود و خشک شدن چاه‌های سطحی کشاورزی و با اشاره به خسارت‌های ناشی از کمبود آب، از مسؤولین امر خواست تا در این مورد چاره اندیشی کرده و مانع خسارت کشاورزان شوند.

 

لزوم توجه مسؤولان به مشکلات مردم

امام جمعه آب‌بر هم در خطبه‌های نماز این هفته شهر آب‌بر با تقدیر و تشکر از مردم برای عرض ارادت در ایام محرم به خاندان عصمت و طهارت افزود: برگزاری باشکوه عزاداری‌های محرم با همراهی نیروهای حافظ امنیت میسر شده است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری با تشریح مشکلات مردم طارم در حوزه‌های مختلف از جمله آب، عدم حضور متخصصان پزشکی و مشکلات موجود در حوزه مخابرات گفت: مسؤولان مربوطه باید برای حل معضلات اقدامات عاجل انجام دهند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول