اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از درخواست‌های خارج از قاعده از هلال‌احمر/مگر هلال‌احمر چقدر چادر دارد؟

امام جمعه سوق گفت: تحهیزات هلال احمر در شرایط بحران باید افزایش و نباید توقع بیش از حد از آن‌ها داشت.

انتقاد از درخواست‌های خارج از قاعده از هلال‌احمر/مگر هلال‌احمر چقدر چادر دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه شهر سوق در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: ماهواره خیام جدیدترین دستاورد فضایی ایران اسلامی با پرتاب ماهواره های طلوع ، رصد ، نوید ، فجر ، ناهید ، پیام و ظفر توانایی و دانش بومی خود را در عرصه هوافضا و ماهواره به اثبات رسانده است اما پرتاب خیام یکی از مهمترین نمادهای ما می توانیم است که راه پیشرفت علمی را که از مهمترین ابزارهای قدرت مبتنی بر راهبرد ( العلم سلطان ) است به سوی آینده ای روشن می گشاید و استقلال ایران را بیش از پیش تضمین می کند.

امام جمعه سوق بیان کرد: پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد سه روزه وقتی رژیم غاصب صهیونیستی یک بار دیگر نوار غزه را هدف قرار داد که این حملات سه روز ادامه داشت مقاومت فلسطین با موشک باران سرزمین های اشغالی این رژیم را مجبور به آتش بس کرد و یکی از شکست های رژیم غاصب شکست مفتضحانه اش در شکست ناپذیر جلوه‌ دادن گنبد آهنین بود،  حملات موشکی جبهه مقاومت این سامانه پدافند گنبد آهنین را زیر سوال برد.

کیانی اصل با بیان اینکه تنها راه پیروزی مقاومت و ایستادگی است و  راه دیگری وجود ندارد یادآور شد: کسانی که مقاومت می‌کنند باید از خطرات مقاومت نترسند که اگر ترسیدند و در مقاومتشان اختلال ایجاد شد پیروزی به دست نخواهد آمد.

وی گفت: از زحمات خالصانه و عاشقانه نیروهای امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در امدادرسانی به سیل زدگان و در همه بحران هایی که هلال احمر در خط مقدم قرار دارد تقدیر و تشکر می کنیم و در باب در اختیار قرار دادن چادر برای شرایط بحرانی و زمین لرزه ای هم نباید بلافاصله با هر اتفاق کوچکی درخواست چادر داشته باشید چرا که ۱۲ هزار جمعیت عشایر در سطح استان داریم و جمعیت هلال احمر پاسخگوی این همه جمعیت در باب توزیع چادر نیست که البته باید امور عشایر در سطح شهرستان ، استان و کشور کمک کنند که اعتباراتی را به شرکت نساجی هلال احمر واگذار کرده تا بتوانند چادر تهیه کنند و در مواقع اضطراری به جامعه هدف و مخصوصاً عشایر چادر توزیع کنند.

وی با تقدیر از هیات های مذهبی و به برگزاری نماز جمعه این هفته به یاد شهید زینی پور تصریح کرد: شهید سید اله رحم زینی پور در سال ۱۳۴۸ در خانواده ای مذهبی در شهر سوق به دنیا آمد و دوران تحصیلی خود را تا پایان ابتدایی در شهر سوق گذراند و با توجه به مشکلات خانواده برای کمک به پدر بار مشکلات را به دوش کشید.

وی گفت: خصوصیات این شهید بزرگوار بسیار متواضع بود و اهل نماز و روزه و انقلابی بود ، نوحه سرایی در مراسم شهدا داشت ، عضو فعال پایگاه مقاومت بسیج سوق بود ، روحیه بسیار خوبی داشت و با دلی بزرگ عاشق جبهه و جنگ بود. برای رفتن به جبهه و جنگ هزار راه را رفتند تا پدر و مادر را راضی کنند ، یک بار زیر صندلی های اتوبوس خود را پوشاند ولی باز بی فایده بود چون می گفتند پدر و مادر راضی نیستند ، یک بار هم به بهبهان برای اعزام رفت ولی فایده نداشت تا اینکه متوسل به امامزاده یوسف شد و امامزاده کمک کرد.

کیانی اادمه داد: روز راضی شدن پدر و مادر برای اعزام تا صبح نخوابید و عازم گچساران شد. در چند عملیات شرکت کرد مثل عملیات کربلای ۱ و عملیات بیت المقدس و عملیات کربلای ۴ و بالاخره در کربلای ۵ در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۶۵ با آرزوی دیرینه اش که شهادت بود رسید.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول