اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جهاد تبیین پایه بصیرت افزایی است

امام جمعه موقت ورامین گفت: اگر بصیرت و تبیین در زمان امام(ع) بود، حادثه خونین نینوا رخ نمی‌داد و اگر آنانی که زبان، منبر، تریبون و کرسی درس داشتند، از ظلم بنی‌امیه می‌گفتند و روشنگری می‌کردند عاشورا رخ نمی‌داد لذا این اهمیت مقوله تبیین است.

جهاد تبیین پایه بصیرت افزایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره ره پرتاب ماهواره خیام، اظهار کرد: ماهواره خیام یکی از مهم‌ترین نمادهای «ما می‌توانیم» است که راه پیشرفت علمی را که از مهم‌ترین ابزارهای اقتدار مبتنی بر راهبرد (العلم سلطان) است به سوی آینده‌ای روشن می‌گشاید و استقلال ایران عزیز را بیش از پیش تضمین می‌کند، پیش تر ماهواره برهایی توسط سپاه و دانشمندان به فضا پرتاب شد و در مدار قرار گرفت و این نشان می‌دهد توانستیم به فناوری‌های نوین دست یابیم و جز ۱۰ کشور برتر جهان قرار گیریم.

وی با اشاره به روز ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی و سالروز پایان جنگ ۳۳ روزه و اعلام پیروزی حزب الله گفت: ستون اصلی این مقاومت ایران اسلامی است که توانسته جبهه استکبار را به زانو در آورد.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه افزود: امام حسین(ع) در این ایام حزن و ماتم چند پیام دارند که نخستین آنها این است که اگر مردم زمانه من مانند زمان شما بیدار بودند عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

حجت الاسلام قدوسی نژاد با بیان اینکه جهاد تبیین پایه بصیرت افزایی است، بیان کرد: اگر بصیرت و تبیین در زمان امام(ع) بود، حادثه خونین نینوا رخ نمی‌داد و اگر آنانی که زبان، منبر، تریبون و کرسی درس داشتند، از ظلم بنی‌امیه می‌گفتند و روشنگری می‌کردند عاشورا رخ نمی‌داد لذا این اهمیت مقوله تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: عالمان مزدور و درباری که علم خود را به دنیا فروختند از دیگر گروه‌هایی بودند که مقابل امام حسین (ع) ایستادند و به جنگ نرم علیه آل علی (ع) پرداختند و گروه‌های منحرف و انسان‌های بی بصیرت نیز مقابل جبهه سید الشهدا ایستادگی کردند و فتوای مفتی‌های سلفی برای نوامیس مسلمانان در یمن و شامات و غیره جز این گروه‌ها است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول