اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه میناب: مسؤولان بجای شکایت از خبرنگاران، نقدپذیری خود را بالا ببرند

امام جمعه میناب گفت: تعامل برخی از مسئولین با خبرنگاران مناسب نیست. اصحاب رسانه و خبرنگاران دوست شما و مردم هستند و برخورد قهری و معرفی آنان به مراجع قضایی درست نیست بلکه باید مدیران اجرایی تحمل انتقاد و نقدپذیری داشته باشند و صبوری کنند.

امام جمعه میناب: مسؤولان بجای شکایت از خبرنگاران، نقدپذیری خود را بالا ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه میناب ضمن تسلیت عاشورای حسینی گفت: تقوی حق خدا بر یکایک ماست.

وی افزود: برای رسیدن به تقوا از خدا برای رسیدن به خدا کمک بخواهیم.

خطیب جمعه میناب ادامه داد: بهترین راه رسیدن به سعادت و بهشت تقواست و حافظ وامانتدار تقوا نیز خدای مهربان است.برای رسیدن به زهد باید تمرین زهد کند و زهد یعنی بی رغبتی و تعلق نداشتن به دنیا.

حجت الاسلام ابراهیمی، یکی ازچالش های جامعه بشری امروز را ایجاد شغل و بنگاه‌های تولیدی کوچک برشمرد و بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم اقتصاد مقاومتی، ایجاد شغل و راه اندازی بنگاههای تولیدی است.

وی از مسؤولین خواست از کارگاه های تولیدی و صنایع کوچک حمایت کنند.

امام جمعه میناب اضافه کرد: جوانان میناب جوانان مستعد در تمام زمینه‌های ورزشی وعلمی هستند و برای شکوفایی استعداد جوانان میناب نیاز به حمایت است.

وی تأکید کرد: ارتباط دفترامام جمعه با نسل جوان در آینده بیشتر خواهدشد.

وی به روز مقاومت اشاره کرد و گفت: این روز تداعی کننده آیه قرآن است که می گوید:چه بسا جمعیت کمی در برابر جمعیت زیادی به اذن خدا پیروز شوند و مقاومت باعث پیروزی شده است و در آینده هم راه نجات منطقه جریان مقاومت است.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی به 26 مردادسالروزبازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و ضمن تبریک این روز گفت: آزادگان ما با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردن‌کشان به حق ایستادگی کردند و از جان خود گذشتند و مردانگی را معنا کردند.

خطیب جمعه میناب باتبریک روز خبرنگار به برخی از مسئولین اجرایی گفت: تعامل برخی از مسئولین با خبرنگاران مناسب نیست. اصحاب رسانه و خبرنگاران دوست شما و مردم هستند و برخورد قهری و معرفی آنان به مراجع قضایی درست نیست بلکه باید مدیران اجرایی تحمل انتقاد و نقدپذیری داشته باشند و صبوری کنند.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول