اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه سیریک: روند دشوار اداری جوانان داوطلب صنایع کوچک را نقره داغ کرده است

امام جمعه سیریک گفت: روند دشوار اداری جوانان داوطلب صنایع کوچک را نقره داغ کرده است و این در حالی است که با میدان دادن به جوانان می‌توان مشکل اشتغال را در کشور رفع کرد.

امام جمعه سیریک: روند دشوار اداری جوانان داوطلب صنایع کوچک را نقره داغ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: احادیث نقل شده و نوشته شده از امیرالمؤمنین علی علیه السلام در کتاب نهج‌البلاغه کامل ترین و جامع ترین رساله برای مسئولین و مردم ما است، نهج البلاغه کتاب متقین و اهل تقوا است‌.

وی افزود: عبادت ۱۰ جز دارد که ۹ جز آن کسب روزی حلال است و همواره در کتب دینی ما را  به رعایت حق و انصاف و کسب رزق حلال سفارش کرده اند، راه قبول شدن عمل صالح نزد خداوند حلال خوری و تلاش برای کسب روزی حلال است، پدر به عنوان‌ یک رکن اصلی در خانواده بهترین نوع امر به معروف در باب کسب روزی را می‌تواند به فرزندان خود کند و همواره آنان را با تذکر و تشویق به راه درست فرا خواند.

حجت الاسلام محسن سالاری اذعان کرد: امروز که در روز حمایت از  صنایع کوچک هستیم از ادارت و بخصوص اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان درخواست دارم که با بروکسی‌های اداری جلوی جوانانی که قصد تولید دانش بنیان دارند قد علم نکنند و به جای سخت‌گیری‌های ناعادلانه در پی دستگیری از جوانان باشند، مسئولینی که به جای  دستگیری مراجعه کننده دست اندازی میان کار  او می‌شود باید در رفتار خود تجدید نظر کنند. 

خطیب جمعه شهرستان سیریک ادامه داد: محرم ماهی است برای اظهار عشق جهانیان نسبت به امام شهید و مظلوم خود که ناجوانمردانه به دست‌ ظالمان به هاست رسید، آحاد مردم شهرستان سیریک در دهه اول محرم عاشقانه و خالصانه برای امام شهید خود عزاداری کردند ان شالله تمام این عزاداری ها از ایشان قبول باشد، همچنین به مسئولین شهرستان که در میان مردم حضور داشتند نیز خداقوت می‌گویم.

وی تشریح کرد: محرم امسال به معنای کامل کلمه تبلور وحدت میان شیعه و سنی بود، تشکر میکنم ار هئیات مذهبی شهرستان که در عزاداری امسال سنگ تمام گذاشتند و علم وحدت میان شیعیان و  اهل سنت را برافراشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) میفرماید به قرآن و اهل بیت تمسک بجویید تمسک به یک امام یا فقط به قرآن نمیشود ، امام حسین در کربلا قرآن را احیا کرد ،امام حسین روش صحیح تمسک به قران را به ما آموخت لذا برای تفسیر قرآن باید به متخصص آن مراجعه کنیم همانطور که مریض میشویم به دکتر متخصص رجوع می کنیم برای تفسیر قرآن هم باید به متخصص آن مراجعه کنیم و چه کسی بهتر از امام شهیدان امام حسین علیه السلام است‌.

خطیب جمعه شهرستان سیریک ادامه داد: لعنت الهی بر رژیم صهیونیستی که در ایام محرم خون مرده مظلوم غزه را ریختند اما در جواب در طول این ۵۶ ساعت درگیری نزدیک به ۱۰۰۰ موشک نیروهای مقاومت بر سر صهیونیست ها فرود آورده است ، البته  ۵۸ شهرک صهیونیستی زیر باران موشک جبهه اسلامی قرار گرفتند ، بحمدلله اکنون در غزه آتش بس برقرار شده است،بسیاری از  موشک های که بر سر رژیم کودک کش صهیونیستی شلیک شد با افتخار اعلام میکینم ایرانی بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیانیه ای را محکوم می‌کنیم که غرب زدگان علیه سردار همدانی نوشته‌اند، باید بدانیم که درد آن‌ها سردار سلیمانی است آنها میخواهند میرحسین موسوی را زنده کنند و دوباره او را احیا کنند.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول