اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رودنیل: پنالتی استقلال را داور ندید/ توپ بازی غیرقانونی بود

کارشناس داوری گفت: داور پنالتی دقیقه 84 روی مهاجم استقلال را ندید.

رودنیل: پنالتی استقلال را داور ندید/ توپ بازی غیرقانونی بود

نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقه بدون تماشاگر بود و تحرک  و هیجان زیادی نداشت داور هم به همان اندازه دوندگی کرد! اخطارهایی که او به بازیکنان دو تیم نشان داد کاملا درست بود. هر دو گل سپاهان هم در شرایط سالم به ثمر رسید. در دقیقه 25 هم برخورد توپ به دست احمدزاده بازیکن سپاهان خطا نبود.

وی افزود: در دقیقه 45+2 داور روی رشید مظاهری خطای بازیکن استقلال را اعلام کرد که اصلا خطایی روی دروازه‌بان سپاهان رخ نداد. حیدری با توجه به فاصله زیادی که با صحنه داشت این صحنه را خطا اعلام کرد.

رودنیل با اشاره به صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان اصفهان اظهار داشت: در دقیقه 84 روی آرمان رمضانی خطای پنالتی رخ داد و مدافع سپاهان این بازیکن را هل داد که یک پنالتی کاملا آشکار بود اما داور این پنالتی را ندید و اعلام نکرد.

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به رنگ سفید توپ گفت: فصل گذشته هم به این مساله اشاره کردم اما توجهی به آن نشد! نمی‌دانم به کدام مسئول ورزشی باید بگویم که این رنگ سفید توپ غیرقانونی است بخصوص در زیر نور و شب و یا وقتی پیراهن یک تیم سفید باشد شرایط سخت تر می‌شود. من تمامی مسابقات فوتبال در این چند وقت اخیر را مرور کردم از خانم‌ها تا آقایان در هیچ مسابقه‌ای توپ سفید یکدست ندیدم و این توپ قانونی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول