اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تارتار:حرف و حدیث در مورد من و پرسپولیس همیشه زیاد است/به هیچ وجه از اسدبیگی نمی گذرم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: همیشه در مورد من و پرسپولیس حرف و حدیث زیاد است اما تنها به خودمان فکر می‌کنیم.

تارتار:حرف و حدیث در مورد من و پرسپولیس همیشه زیاد است/به هیچ وجه از اسدبیگی نمی گذرم

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار در حاشیه بازی نساجی و مس رفسنجان درباره دلیل حضورش در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: در هفته سوم میزبان تیم خوب مس رفسنجان هستیم. به همین دلیل از فرصت استفاده کردم و با توجه به اینکه مسابقه این تیم با نساجی در شهر ما برگزار می‌شد، به اتفاق همکارم امیر جمالی به ورزشگاه آمدم، این گونه بهتر می‌توانیم تیم حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آنالیز کنیم.

وی در مورد بازی فردای تیمش مقابل پرسپولیس و اینکه همیشه قبل از این تقابل فشار زیادی روی او وجود دارد و حتی با اضافه شدن محمد نوری به کادر فنی ذوب‌آهن این فشارها بیشتر نیز شده است، توضیح داد: حرف و حدیث همیشه زیاد است، اما مهم این است خودمان چه کار می‌کنیم و خدای بالای سر چگونه ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شناسد. برای موفقیت تیم خودمان همیشه تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرده‌ایم، می‌بینید در فوتبال حرفه‌ای از سال گذشته تاکنون چندین بازیکن از تیم‌های پایتخت به تیم‌های اصفهانی آمده‌اند. طبیعی است هر کس به فکر منافع خودش است و در ابتدا به خودش فکر می‌کند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: تنها به موفقیت خودمان فکر می‌کنیم و موفقیت تیم نیز در گرو موفقیت خودمان است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می‌کنیم. ان‌شاءالله فردا با ارائه یک بازی خوب و قدرتمند تیم خوب پرسپولیس را شکست بدهیم. ضمن احترام به پرسپولیس که در سال‌های گذشته جزو باکیفیت‌های لیگ ما بوده است، فردا روز سختی را برای این تیم رقم خواهیم زد. 

تارتار در خصوص اینکه مانند بازی فصل گذشته دو تیم بار دیگر خودش و یحیی گل محمدی روی نیمکت ذوب آهن و پرسپولیس نیستند، و آیا نسبت به این موضوع خرافاتی است، گفت: نه این گونه نیست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. ما که نمی‌دانستیم قرعه به این شکل می‌شود. در بازی آخر فصل گذشته اخراج شدم و مقابل پرسپولیس محروم هستم. این طبیعت فوتبال است، از محرومیت خودم ناراحتم و دوست داشتم در زمین و کنار تیمم باشم، اما بچه‌های دیگر هستند و از این بابت مشکلی نداریم. 

وی در خصوص جذب بازیکنانی مثل نادر محمدی و فرامرزی در روزهای اخیر و آیا اینکه این نفرات شانس بازی مقابل پرسپولیس دارند، توضیح داد: از الان نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. اجازه بدهید ابتدا ترکیب را مشخص کنیم، اما محمدی، فرامرزی و حتی محمدرضا سلیمانی که به جمع ما اضافه شده‌اند بازیکنان خوبی هستند. سعی کردیم نقاط ضعف خود را با توجه به برگزاری بازی‌های دوستانه برطرف کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص مباحث مطرح شده نسبت به حضور سپهر حیدری در سمت سرپرستی ذوب‌آهن اضافه کرد: صحبت‌هایی شده بود اما در حال حاضر هوشنگی را به عنوان سرپرست در اختیار داریم که بچه‌ها واقعا او را دوست دارند. خودم هم قلبا او را دوست دارم زیرا بسیار محترم و زحمتکش است. از کاری که انجام می‌دهد راضی هستیم.

تارتار در خصوص میزان رضایت خود از نقل و انتقالات ذوب آهن پاسخ داد: نسبت به بودجه باشگاه از نقل و انتقالات راضی هستیم. از مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیر کارخانه تشکر می‌کنم. همگی بی‌وقفه در کارشان عمل کردند و امیدوارم امسال شرایط بهتری داشته باشیم. البته امسال واقعا لیگ سخت است و تیم ضعیفی در لیگ نمی‌بینم. باید خیلی بیشتر تلاش کنیم تا ضمن حفظ جایگاه فصل گذشته، به فکر به دست آوردن جایگاه بهتری باشیم. 

وی در باره هدف‌گذاری ذوب‌آهن برای فصل آینده عنوان کرد: با توجه به بودجه خود سعی می‌کنیم بهترین جایگاه را در جدول داشته باشیم. نمی‌توانیم با 7-6 تیم بالای جدول که برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته شده‌اند رقابت کنیم، اما بی‌وقفه کار کرده و تمام تلاش خود را می‌کنیم. امیدوارم ضمن حفظ جایگاه فصل گذشته رتبه بهتری به دست آوریم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بدون تماشاگر برگزار شدن هفته اول لیگ برتر به دلیل اخلال در سامانه‌های بلیت‌فروشی گفت: برای فوتبال ما بد است، وقتی همه جای دنیا بازی‌های خود را با تماشاگر برگزار می‌کنند، برای فوتبال ایران چنین اتفاقی زیبنده نیست. امیدوارم هر مشکلی وجود دارد مرتفع شود. دلیل اصلی این کار را نمی‌دانم، اما امیدوارم از اینجا به بعد هواداران را در ورزشگاه داشته باشیم. دوست داشتیم از شرایط میزبانی خود استفاده کنیم و انتظار داریم اولین بازی دور برگشت ما مقابل پرسپولیس هم بدون تماشاگر باشد تا عدالت رعایت شود.

تارتار در مورد حضور سینا اسدبیگی در پرسپولیس پس از یک ماه و نیم تمرین پیش فصل با ذوب آهن عنوان کرد: در مورد این بازیکن فقط باید بگویم از او گله‌مند هستیم. این کاش از روز اول به ما می‌گفت نمی‌ماند. مانند محمد خدابنده‌لو که از بازیکنان باکیفیت ما بود باید می‌گفتم نمی‌مانم. اسدبیگی روزی ما را تنها گذاشت که در بازار نقل و انتقالات هافبک دفاعی کم بود. خیلی از بازیکنان سابق من دوست داشتند بار دیگر با ما کار کنند اما به خاطر سینا آنها را نخواستم. نمی‌توانم از او بگذرم، زیرا واقعا ما را اذیت کرد و برنامه‌های تاکتیکی ذوب آهن که روی هافبک مرکزی بود بهم ریخت.

وی افزود: اگر زودتر می‌رفت مشکلی نداشتیم و می‌توانستیم بازیکنی را جایگزین کنیم. برای اسدبیگی آرزوی موفقیت دارم اما به هیچ وجه از وی نمی‌گذرم زیرا کار بسیار بدی انجام داد. با ما قرارداد داشت و این قرارداد موجود است. همه این مسائل را به بخش حقوقی باشگاه سپرده‌ایم و سخت پیگیر هستیم. نباید هیچ حقی از ذوب آهن تضییع شود. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه ظاهرا پنجشنبه بازیکن تاجیکستانی را نخواسته، پاسخ داد: فقط می‌توانم بگویم این موضوع شایعه است، چنین چیزی وجود ندارد.

تارتار در خصوص احتمال اضافه شدن بازیکن دیگری به ذوب آهن گفت: ممکن است. یک جای خالی داریم و اگر بازیکن باکیفیتی پیدا کنیم، امکان جذب نفر جدید وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول