اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از تیتر شدن «خبرنگاران» تا چالش «مسئول پاسخگو»!

این هفته فضای مجازی مقارن با روز خبرنگار بود و در این ایام خبرنگاران و اهالی رسانه به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده بودند.

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از تیتر شدن «خبرنگاران» تا چالش «مسئول پاسخگو»!

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این هفته خبرنگاران در سر خط اخبار قرار داشتند و غالب فضای مجازی به دید و بازدید مسئولان از رسانه ها اختصاص یافته بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین این هفته در صفحه خود ویدیویی از حضورش در برخی از رسانه های استان منتشر کرد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین نیز این هفته در صفحه خود نوشت: تقارن روز عاشورا با روز خبرنگار فرصت مناسبی است برای یاد کردن از روایتگران صادقی که در کنار حماسه سازی روایتگر حماسه هم بوده اند و آنچه در تاریخ ماندگار شده ماحصل روایت های آن هاست به خبرنگاران متعهدی که صادقانه متوجه شأن تاریخ سازی خود هستند ادای احترام می کنم و برایشان آرزوی توفیق دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه اغلب خبرنگاران فعال استان ۳۶۵ روز سال را در کنار مسئولان قرار دارند و به انتشار اخبار و عملکرد ادارات می پردازند انتظار می رفت حداقل یک روز از سال که به آن ها اختصاص داده شده مسئولان نیز تنها به یک پیام تبریک و یا بازدیدهای گزینشی اکتفا نکنند و حداقل در این یک روز در کنار اهالی رسانه باشند.

به مناسبت هفته خبرنگار چالشی تحت عنوان «مسئول پاسخگو» در بین اهالی رسانه راه اندازی شد و در آن مقرر شده بود تا خبرنگاران مسئولان پاسخگو را معرفی کنند که طبق بررسی های صورت گرفته سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان بالاترین رأی را داشت.

محمد بهرامی از فعالان رسانه ای استان این هفته در صفحه خود نوشت: جا داره یه خسته نباشید هم بگیم به مسئولینی که در روز خبرنگار به دفاتر روزنامه ها و خبرگزاری ها سرزدند اما اصلا خبرنگاران را ندیدند آقایون، دقیقا روز کی رو تبریک گفتین؟

به گزارش خبرگزاری فارس، از آنجایی که عموما خبرنگاران در بازه های زمانی مختلف هم پای مسئولان در جلسات حاضر هستند دیدار مسئولان صرفا با مدیران رسانه ها موضوعی بود که با واکنش خبرنگاران همراه بود.

محسن رحیمی مدیر روابط عمومی استانداری قزوین در صفحه خود با انتشار تصویری از حضور ریاست جمهور در بین مردم نوشت: اگر والی از مردم رخ بپوشد، چگونه تواند از شوربختی ها و رنج های آنان آگاه شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شما نیز می توانید به عنوان یکی از مخاطبان فارس دغدغه های مجازی خود را با ما در  میان بگذارید و هر هفته منتظر انتشار آن در گزارش فضای مجازی باشید.

گزارش از طهورا قلی برزگر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول