اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ برخورد با اراذل و اوباش و مخلان امنیت در دستور کار

فرمانده انتظامی شهرستان ری امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت و آرامش مردم در دستور کار پلیس قرار دارد.

امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ برخورد با اراذل و اوباش و مخلان امنیت در دستور کار

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در نشست خبری با اصحاب رسانه به اهم ماموریت‌های پلیس اشاره و اظهار داشت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش، پاکسازی پارک‌ها، تفرجگاه ‌‌‌ها و مناطق آلوده، برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، برخورد با جرایم باندی و سازمان یافته و همچنین برخورد با جرایم امنیت اخلاقی از بدحجابی گرفته تا مشروبات الکلی از جمله مواردی است که در دستور کار پلیس ری قرار داشته است.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است تصریح کرد: برگزاری ۱۴ مرحله از طرح رعد ، دستگیری اتباع غیرمجاز و جمع آوری معتادان متجاهر از جمله دیگر طرح‌های امنیت محله محور بوده که مأموران پلیس شهرستان ری در راستای برقراری نظم و آرامش شهروندان در اولویت کاری خود داشته اند.

سرهنگ جلیلیان به رتبه اول فرماندهی انتظامی شهرستان ری در بین یگان های فاتب اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه‌های اشرافیت فرماندهی، برگزاری رزمایش، کاهش جرایم و هوشمندسازی رتبه اول را کسب کرده ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: در یک سال گذشته و با ایجاد فرماندهی انتظامی شهرستان ری ۲۰ درصد نیروی کادر و وظیفه افزایش یافته و همچنین ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان حمل و نقل پلیس افزوده شده است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان کنونی فرماندهی انتظامی شهرستان ری ۱۱ سال رها شده بود که با اقدامی جهادی ظرف دو ماه ساماندهی و تحویل نیروی انتظامی شد تصریح کرد:؛ساختمان های کلانتری علائین در کمتر از دو ماه و کلانتری شمس آباد حداکثر تا سه ماه آینده افتتاح خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از تدوین و اجرای طرح ویژه برخورد با مالخرها خبر داد.

وی با اشاره به پاکسازی میدان شهرری از دستفروشان  گفت: ما این موضوع را به دلیل مطالبه مردم خارج از وظایفمان انجام دادیم اما موضوع مربوط به شهرداری بود و شهرداری باید یک مکانی را به دستفروشان اختصاص دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: فرمانده انتظامی شهرستان ری آمادگی لازم برای برپایی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) را و مدیریت انتظامی، امنیتی و ترافیکی برنامه مذکور را در دارد.

سرهنگ جلیلیان با بیان این مطلب که کمتر از یک درصد از سرقت‌های کل کشور در شهرستان ری رخ می دهد از افزایش رضایتمندی شهروندان در سامانه ۱۹۷ خبر داد و گفت: ۴۱ درصد افزایش رضایتمندی و تقدیر شهروندان از عملکرد ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ری را در سامانه ۱۹۷ داشته‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول