اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشارکت ماموران یگان ویژه چهارمحال و بختیاری در ساخت مسکن محرومان

فرمانده یگان‌ویژه چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران ما در حال حاضر با همکاری کمیته امداد در اردوی جهادی ساخت منازل مسکونی برای مردم کم‌بضاعت هستند که آخرین منزل ساخته شده در هفته ناجا بهره‌برداری می‌شود.

مشارکت ماموران یگان ویژه چهارمحال و بختیاری در ساخت مسکن محرومان

محمد خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: برنامه‌های یگان ویژه به سمت مردم‌یاری حرکت کرده و خدمت به مردم در پایانه‌های مرزی یکی از خدمات پیش‌رو است.

فرمانده یگان‌ویژه چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به حجم زائرانی که امسال به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند برقراری امنیت در مرزهای کشور یک ماموریت ملی و منطقه‌ای برای یگان‌ویژه محسوب می‌شود و کار شبانه‌روزی ماموران را می‌طلبد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عراق ظرفیت ایجاد گیت‌های بیشتر برای جلوگیری از معطلی مردم را ندارد لذا کار همکاران ما بیشتر می‌شود و باید در مرز مهران اقداماتی از قبیل حمل‌ بار زائران، کنترل ویزا و برقراری امنیت را انجام دهند.

خرمی اظهار داشت: یگان ویژه در بلایای طبیعی مانند سیل اخیر نیز در کنار مردم بوده و هست و حفاظت از وسایل جابه‌جا شده مردم در سیل را بر عهده داشته است.

فرمانده یگان‌ویژه استان بیان کرد: برخی از ماموران ما در حال حاضر با همکاری کمیته امداد در اردوی جهادی ساخت منازل مسکونی برای مردم کم‌بضاعت هستند که آخرین منزل ساخته شده در هفته ناجا بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح خانواده‌های کم‌بضاعت شناسایی می‌شوند و مصالح ساختمانی از طریق کمیته امداد تامین و منزل جدید توسط مأموران یگان‌ویژه ساخته می‌شود که از سال گذشته تا کنون یک باب منزل مسکونی در سورک و ۲ منزل در شهرکیان ساخته شده است.

خرمی در پایان با اشاره به تداوم عملیات ناجا در برخورد با اراذل و اوباش و ساختارشکنان، گفت: در دهه اول محرم ماموران یگان ویژه به دنبال تامین امنیت در شهرستان‌ها بودند و هیچ مورد مشکوک ساختار شکنانه‌ای در استان نداشتیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول