اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توسعه طارم در گرو توسعه را‌ه‌های ارتباطی است/ وجود ۵۳ کیلومتر راه خاکی در چورزق

رییس شورای اسلامی شهرستان طارم به جاده تهم - چورزق که نزدیکترین مسیر از مرکز استان به شهرستان طارم است، اشاره کرد و با تاکید بر اینکه توسعه طارم در گرو توسعه را‌ه‌های ارتباطی است، گفت: در این مسیر هم با مشکلاتی از جمله عدم آنتن دهی، نبود روشنایی، ریزش کوه به ویژه در فصل بهار مواجه هستیم.

توسعه طارم در گرو توسعه را‌ه‌های ارتباطی است/ وجود ۵۳ کیلومتر راه خاکی در چورزق

حکم علی حسنلو، رییس شورای اسلامی شهرستان طارم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در رابطه با پروژه‌های راه‌های ارتباطی شهرستان طارم، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه هر منطقه‌ وجود راه‌های ارتباطی شریانی اصلی با مشخصات فنی بالا در هر منطقه است، شهرستان طارم هم از این قضیه مستثنا نبوده و در صورت تسریع در پروژه راه‌های ارتباطی شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان طارم خواهیم بود.
رییس شورای اسلامی شهرستان طارم با اشاره به پروژه بناب به منجیل و پروژه اردبیل، طارم به تهران، تصریح کرد: اگر این پروژه به سرانجام برسد می‌تواند این منطقه را که بزرگترین باغ شهر زیتون ایران است را به قطب تولید زیتون تبدیل کرده و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

حسنلو با بیان اینکه تکمیل راه ارتباطی کلور- درام و منجیل که مسیر ارتباطی استان اردبیل به پایتخت را ۸۰ کیلومتر کوتاه‌تر می‌کند، تاثیر بسیاری در اقتصاد و گردشگری شهرستان خواهد داشت، عنوان کرد: محور زنجان - بناب -طارم و منجیل که از جنوب شرق شهرستان عبور کرده، نیازمند اعتبار کلان است، که این محور استان‌های شمالغرب کشور را به استان‌های شمالی نزدیک می‌کند.

وی همچنین به جاده زنجان - طارم و ماسوله که یک جاده گردشگری است اشاره کرد، و افزود: محور آب‌بر- شفت و ملاصرا با توجه به پیشرفت‌ فیزیکی که دارد در محدوده طارم نیازمند پیگیری از استان گیلان به ویژه در حوزه مسایل زیست محیطی است.

حسنلو همچنین به اصلاح و روکش آسفالت محور درام به آب‌بر اشاره کرد و گفت: از سمت سه‌راهی شیت به چورزق هم نیازمند جاده نیازمند اصلاح و بهسازی است.

رییس شورای اسلامی شهرستان طارم ضمن اشاره به اینکه جاده چورزق به دستجرده از عرض کمی برخوردار است و شاهد تصادفات دلخراشی در طول سال در این مسیر هستیم، گفت: این مسیر هم نیازمند به بهسازی و روکش آسفالت است.

وی به جاده تهم – چورزق که نزدیکترین مسیر از مرکز استان به شهرستان طارم است، اشاره کرد و افزود: در این مسیر هم با مشکلاتی از جمله عدم آنتن دهی، نبود روشنایی، ریزش کوه به ویژه در فصل بهار مواجه هستیم.

حسنلو با بیان اینکه بیشترین راه‌های خاکی که نزدیک به ۵۳کیلومتر است مربوط به بخش چورزق در شهرستان طارم است که نیازمند توجه مسؤولان استانی و شهرستانی را می‌طلبد، گفت: همین طور بخش چورق ۶۵ کیلومتر دارای راه فرعی است.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول