اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

قدردانی معاون رئیس جمهور از اشتغال‌زایی در سه شهرستان رابر، بافت و ارزوئیه توسط مجتمع فولاد بافت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.

قدردانی معاون رئیس جمهور  از اشتغال‌زایی در  سه شهرستان رابر، بافت و ارزوئیه توسط مجتمع فولاد بافت

اخبار شرکتها ؛ به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، علی سلاجقه و هیات همراه از خطوط تولید و همچنین دیگر بخش‌های مجتمع فولاد بافت بازدید و از نزدیک با فعالیت های مجتمع آشنا شدند.

عطارد گودرزی مدیرعامل شرکت احیا استیل بافت در جریان این بازدید توضیحات کاملی از فعالیت‌های مجتمع ، تولید، طرح توسعه و پیشرفت فیزیکی فاز ۲، اشتغال و جذب نیرو و همچنین برنامه های آینده ارائه کرد.

معاون رئیس جمهور نیز  از بانیان، سرمایه‌گذاران و مدیریت مجتمع که توانسته بخشی از اشتغال سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه را حل کند، قدردانی کرد.

این گزارش حاکیست: میزان تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد بافت  سالانه ۸۰۰ هزار تن است. همچنین پیشرفت فیزیکی فاز ۲ این مجتمع نیز به بیش از ۶۵ درصد رسیده است.

کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که از سال ۱۳۹۸ افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول