اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس: کرونا ضربه سختی به موزه‌داری در کشور زد

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس با بیان اینکه دو سال و نیم تعطیلی به علت کرونا، ضربه بزرگی بود برای همه موزه‌ها گفت: هر چند ما از این فرصت برای ارتقای موزه دفاع مقدس استفاده کردیم، اما فقدان حضور مردم عملا موزه‌ها را بی‌تاثیر می‌کند.

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس: کرونا ضربه سختی به موزه‌داری در کشور زد

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری علی اصغر جعفری رییس باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. 

جعفری در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت: ما در پیشبرد اهدافمان برای ارتقای موزه در حوزه نشر و آموزش تا حدودی موفق بودیم و توانستیم گام‌های خوبی در جهت پژوهش برداریم.

وی با بیان اینکه متأسفانه در حوزه موزه‌داری، دو سال و نیم تعطیلی به علت کرونا ضربه بزرگی بود برای همه موزه‌ها، افزود: هر چند ما از این فرصت برای ارتقای موزه دفاع مقدس استفاده کردیم، اما فقدان حضور مردم عملا موزه‌ها را بی‌تاثیر می‌کند.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس ادامه داد: بعد از فروکش کردن ویروس کرونا کارها دارد رو به روال می‌افتد و فضا به حالت قبل بر می‌گردد، اما با این حال هنوز تا رسیدن به فضای قبل فاصله داریم.

وی گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه حدود ۳ هزار نفر از موزه‌های ما بازدید می‌کردند، اما اکنون فاصله زیادی وجود دارد تا به آن آمار برگردیم.

جعفری بیان داشت: ما در ادامه فعالیت‌های خود، افتتاح موزه‌های دیگر را نیز در دست اقدام داریم، از جمله طراحی موزه زنان که به نقش زنان در دفاع مقدس پرداخته است و امیدواریم با آغاز هفته دفاع ساخت آن آغاز شود.

وی گفت: در سایر بخش‌ها هم توفیقات خوبی داشتیم؛ مثل تدوین سناریو های ۲۰ گانه، استودیو‌ برای ساخت برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی که از استاندارد‌های خوبی برخوردار است و آماده بهره برداری است.

مدیرعامل باغ موزه دفاع با اشاره به افتتاح خبرگزاری سرو ویژه فعالیت‌های موزه بیان داشت: همچنین در حوزه رسانه‌ای رادیو سرو جایگاه خوبی پیدا کرد و الان روزی ۴ ساعت برنامه زنده دارد که هم اینترنتی است و هم روی فرکانس اف ام در تهران پخش می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول