اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رویداد دانش‌آموزی «برپا»در زنجان برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری رویداد دانش‌آموزی «برپا» گفت: این رویداد با میزبانی دانشگاه زنجان و از تاریخ 25 تا 27 مردادماه برگزار می‌شود.

رویداد دانش‌آموزی «برپا»در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آئین رونمایی از پوستر برگزاری رویداد دانش‌آموزی «برپا»برگزار شد، حمایت و صیانت از نخبگان دانش‌آموزی استان از اهداف برگزاری این رویداد اعلام شده است.

ابوالفضل رفیعی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در نشست خبری برگزاری رویداد دانش‌آموزی «برپا»، این رویداد را رویدادی در شأن دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: قوی‌تر شدن از الزامات دوران بعد از انقلاب محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان توسعه بر اساس توان داخلی را از راه‌کارهای پیش‌بینی شده برای کشور دانست و افزود: این توسعه باید تکیه بر سرمایه‌های انسانی محقق شود.

وی تاکید کرد: گره‌گشایی از مشکلات به دست سرمایه‌های انسانی میسر خواهد شد.

رفیعی با تاکید بر صیانت از سرمایه‌های انسانی گفت: این صیانت در کنار همه اقشار جامعه، باید از نخبگان علمی هم انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری رویداد دانش‌آموزی «برپا» با همراهی آموزش و پرورش، دانشگاه زنجان، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان برگزار خواهد شد، ادامه داد: برقرای ارتباط بین نخبگان و صیانت از ظرفیت آن‌ها از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

وی با تاکید بر حمایت مادی و معنوی از استعدادهای برتر گفت: باید از ظرفیت این نیروها برای تحلیل و ارائه راه‌حل برای مشکلات استان استفاده بهینه شود.

رفیعی تبدیل علم به ثروت  را از راه‌کارهای حل مشکلات استان دانست و ادامه داد: برای جذب همکاری استعدادهای برتر باید برنامه‌ریزی متناسب انجام شود.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول