اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم شبکه‌سازی در بین نخبگان برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ آنها

دبیر رویداد دانش‌آموزی «برپا» شبکه‌سازی در بین نخبگان را از اهداف برگزاری رویداد دانش‌آموزی برپا عنوان کرد و گفت: ارائه و آشنا کردن نخبگان با مشکلات جامعه در راستای ارائه راه‌کار از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

لزوم شبکه‌سازی در بین نخبگان برای بهره‌مندی از ظرفیت‌ آنها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرهود آهنی، دبیر رویداد دانش‌آموزی «برپا» در نشست خبری این رویداد با تشریح اقدامات انجام شده طی پنج ماه گذشته برای برگزاری این رویداد اظهار کرد: برای برگزاری این رویداد باید موشکافانه امور را رصد کرده و بستری برای برگزاری آن با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان فراهم می‌شد که انجام شد.

دبیر رویداد دانش‌آموزی «برپا» با بیان اینکه رویداد دانش‌آموزی برپا برای پایه دوم دبیرستان برگزار می‌شود، افزود: در این رویداد 100 استعداد برتر استان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با نخبگان استانی در داخل و خارج از کشور برای حضور در رویداد دانش‌آموزی برپا گفت: از همه ظرفیت‌های برای ارائه بهترین برنامه‌ها در این رویداد استفاده شده و حتی مسؤولان استانی هم در این رویداد حضور خواهند داشت.

آهنی با بیان اینکه دانش‌آموزان حاضر در رویداد دو شب و سه روز در اختیار برگزارکنندگان رویداد خواهند بود، افزود: دانش‌آموزان حاضر در این رویداد برترین‌های جشنواره‌ها، المپیادها و همچنین معدل‌های برتر هستند.

دبیر رویداد دانش‌آموزی «برپا» شبکه‌سازی در بین نخبگان را از اهداف برگزاری رویداد دانش‌آموزی برپا عنوان و تصریح کرد: ارائه و آشنا کردن نخبگان با مشکلات جامعه در راستای ارائه راه‌کار از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی به فاصله گرفتن نخبگان از جامعه و درگیری بیش از اندازه آن‌ها با مقوله کنکور اشاره و تاکید کرد: باید بر روی هوش اجتماعی نخبگان جامعه کار شود.

آهنی قرار گرفتن نخبگان در محیط و فضای شاد و تفریحی، برگزاری مسابقات مختلف و تلاش برای ایده‌پردازی را از  برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای رویداد دانش‌آموزی برپا اعلام کرد و افزود: دانشگاه زنجان همکاری خوبی را برای برگزاری این رویداد با بانیان داشته است.

دبیر رویداد دانش‌آموزی «برپا» تاکید کرد: دانش‌آموزان حاضر در رویداد برپا رها نخواهند شد و این رویداد در واقع آغاز یک تحول در این نوع اقدامات است که برای نخستین بار در سطح کشور به این شکل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول