اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سفر رئیس کل دادگستری استان به سیرجان

رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان سیرجان ضمن بازدید از واحدهای تولیدی به بررسی مشکلات این واحدها خواهد پرداخت.

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در سفر رئیس کل دادگستری استان به سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از اعضای شورای قضایی استان امروز پس از ورود به سیرجان ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی گلزار شهدا با آرمان‌های والای امام و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن دیدار با مردم، نحوه رسیدگی و روند پرونده‌های قضایی دادگستری و دادسرای سیرجان را مورد نظر قرار داد و از نزدیک با قضات و کارکنان قضایی سیرجان گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در ادامه سفر دو روزه خود امروز از برخی کارخانجات منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید خواهد داشت و همچنین ضمن دیدار با کارگران و مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی گل‌گهر در جریان روند تولید و رفع برخی مشکلات‌شان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: مجموعه قضایی استان کرمان همسو با سیاست‌های اقتصادی و تولیدی در این شهرستان تلاش کرده‌اند و در رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی نقش موثری را داشته‌اند و این سفر هم می‌تواند راهگشای رفع موانع و مشکلات باشد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول