اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

همسر شهید سیدنورخدا موسوی: لجن پراکنی سران فتنه بار دیگر ثابت کرد انتخابات ٨٨ بهانه‌ای برای آشوب بود

همسر شهید سیدنورخدا موسوی گفت: لجن پراکنی سران فتنه ۸۸ بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات ۸۸ تقلب بهانه و دستاویزی برای آشوب و رمز براندازی انقلاب بود، عداوتی که از سالها قبل در ذهن این فتنه گران رشد پیدا کرده بود.

همسر شهید سیدنورخدا موسوی: لجن پراکنی سران فتنه بار دیگر ثابت کرد انتخابات ٨٨ بهانه‌ای برای آشوب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کبری حافظی، همسر شهید نورخدا موسوی، جسارت و توهین یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم و سردار بزرگ شهید حاج حسین همدانی را محکوم کرد و اظهارداشت: شهدا شمع فروزان و ماندگاری هستند که در تمام تاریخ خواهند بود هر انسان آزاده و در مکتب امام حسین(ع) هرگز این فرشتگان خونین بال را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی، حبیب بن مظاهر لشکر اسلام بود که شهادتش در دفاع از حریم ولایت و مکتب امام حسین(ع) شکوفا شد و سید الشهدای مدافع حرم گشت، ایشان تمام عمر خویش را وقف اسلام و قرآن و مکتب مقاومت نمود و مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله بود.

همسر شهید نورخدا موسوی بیان کرد: شهید همدانی در طول سال‌های سابقه جهادش در راه اسلام ثابت قدم بود و لغزشی نداشت و در فتنه ۸۸ عنوان فرمانده سپاه محمد رسول الله در مقابل فتنه گران ایستادگی کرد و نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد امنیت داشت.

وی عنوان کرد: در شرایطی که جبهه مقاومت در سوریه به حضور ایشان نیاز داشت با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با حضور شبانه روزی از تشکیل دولت تکفیری و مردم تکفیری جلوگیری کرد؛ که هرگز فعالیت های مجاهدانه‌اش بر کسی پوشیده نیست.

حافظی ادامه داد: شهید همدانی همراه راستین شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار بی بدیل دلها بود، اگر شهید حاج حسین همدانی نبود سوریه‌ای وجود نداشت.

وی با بیان اینکه لجن پراکنی سران فتنه ۸۸ بار دیگر ثابت کرد که در جریان انتخابات ۸۸ تقلب بهانه و دستاویزی برای آشوب و رمز براندازی انقلاب بود، عداوتی که از سالها قبل در ذهن این فتنه گران رشد پیدا کرده بود.

همسر شهید نورخدا موسی بیان کرد: و اما فتنه گر بی شرم سخنمان باتوست؛ آن هنگام که خود را مظلوم جلوه دادی و نظام به خاطر اندک خدماتت تو را مهلت داد تا به خود آیی و از عمل خویش در عاشورا پشیمان بشوی، ولی انگار نه تنها پشیمان نشدی بلکه بر دادخواهی مظلومان نیز سُخره گرفته‌ای، از آتش غضب خداوند بترس که عقوبت سختی تو را خواهد گرفت.

حافظی بیان کرد: از نهادهای امنیتی تقاضای عاجل و جدی داریم تا دهان این فتنه گران را با گِل ببندد تا زمینه اهانت و هتک حرمت شهیدان برای همیشه خاموش شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول