اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ضرورت ورود موثر رسانه‌ها به «جهاد تبیین»

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: امروز ضرورت دارد رسانه های استان در حوزه جهاد تبیین که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است وارد شوند تا در جامعه به شکل گیرا تری به جهاد تبیین بپردازند.

ضرورت ورود موثر رسانه‌ها به «جهاد تبیین»

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز به همراه سرهنگ محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان، سرهنگ ابراهیم یرلی مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) و هادی انصاری مدیر خبرگزاری بسیج استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کردند.

 کشاورز در جریان این بازدید اظهار کرد: امسال تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی سبب شد تا اهمیت رسانه بیش از پیش عنوان شود.

وی افزود: امروز رسانه باید از همه ظرفیت هایی که دارد برای جهاد تبیین استفاده کند و در این مسیر که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد اثر گذار باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطر نشان کرد: حضرت زینب(س) سردبیر رسانه عاشورا بودند و رسانه های امروز باید از نقش برجسته ایشان به عنوان الگو استفاده کنند.

کشاورز «خبرگزاری فارس» را یکی از رسانه های مهم و اثرگذار استان معرفی کرد و گفت: رسانه ها نقش موثری در تحقق اهداف جامعه دارند و این موضوع می بایست بیش از هر زمان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول