اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خائنان از داعش حمایت می کنند/ رشادت سلیمانی‌ها و همدانی‌ها مایه قدرت ایران اسلامی است

رییس مجمع نمایندگان شمال غرب گفت: رشادت ها و مجاهدت‌های شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی‌ها و سردار همدانی‌ها دلیل عمده اقتدار منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی هستند.

خائنان از داعش حمایت می کنند/ رشادت سلیمانی‌ها و همدانی‌ها مایه قدرت ایران اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در واکنش به یادداشت موسوی یکی از سران فتنه  در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اخیراً برخی خائنان در حالی از داعش حمایت و به مدافعان حرم توهین می کنند که رشادت ها و مجاهدت‌های شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی‌ها و سردار همدانی‌ها دلیل عمده اقتدار منطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: این روزها خائنان سر بلند کرده‌اند و به مدافعان حرم توهین و از داعش حمایت می‌کنند، داعشی که تحت عنوان دولت اسلامی عراق و شام از اجتماع سلفی‌ها و وهابی‌ها و تکفیری‌ها شکل گرفت.

میرتاج الدینی ادامه داد: اگر سوریه و عراق سقوط می‌کرد، امنیت جمهوری اسلامی ایران به واسطه حضور داعش در مرزهای مشترک با این کشورها برای دهه‌ها به خطر می‌افتاد و باید ۵۰ سال با این نیروهای تکفیری مبارزه می‌کردیم و یک روز امنیت نداشتیم.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب تأکید کرد: همه چیز ما بسته به امنیت کشور است و اگر ایران در منطقه و جهان به قدرتی مهم و اثرگذار تبدیل شده، در سایه مجاهدت‌ها و مقاومت‌های شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی‌ها و سردار همدانی‌هاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول