اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات تیراندازی در قدس اشغالی؛ ۷ صهیونیست مجروح شدند+ فیلم و عکس

پلیس رژیم صهیونیستی می‌گوید عاملان فلسطینی دو عملیات تیراندازی در قدس اشغالی انجام دادند که بر اثر آن حداقل ۷ صهیونیست مجروح شدند.

عملیات تیراندازی در قدس اشغالی؛ ۷ صهیونیست مجروح شدند+ فیلم و عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی و صهیونیستی بامداد یکشنبه از وقوع عملیات تیراندازی در قدس اشغالی خبر می‌دهند.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد که رزمندگان گروه‌های مقاومت به سمت صهیونیست‌های حاضر در یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی شلیک کردند.

اداره اورژانس رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد در این عملیات حداقل ۷ صهیونیست مجروح شدند که حال ۳ نفر از آنها وخیم است.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از پلیس گزارش داد که دو تیراندازی همزمان توسط عاملان فلسطینی در قدس اشغالی (نزدیک دیوار البراق، ورودی پارکینگ هار-زیون) انجام شده است.

طبق گزارش‌ها عاملان این عملیات‌ها موفق به گریختن از صحنه شده و پلیس اسرائیل نیز ضمن افزایش سطح هشدار، نیروهای امنیتی را تقویت کرد.

شبکه «الجزیره» خبر داد: «در پی این عملیات‌های تیراندازی، پلیس اسرائیل تصمیم گرفت از خروج شهرک نشینان از دیوار البراق در بیت‌المقدس جلوگیری کند زیرا نگران است رزمندگان فلسطینی دوباره به آنها شلیک کنند».

بر این اساس، حدود ۴۰ خودروی نظامی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در تلاش برای یافتن عاملان این عملیات، به سمت محله «سلوان» در شرق قدس اشغالی و همچنین اردوگاه «جِنین» هجوم بردند.

همچنین پهپادهای تهاجمی این رژیم نیز بر فراز آسمان سلوان به پرواز درآمدند تا در جستجوی رزمندگان فلسطین شرکت کنند.

رسانه‌های عبری‌زبان نیز نوشتند که همزمان با ورود نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، جوانان فلسطینی و رزمندگان مقاومت نیز در حال مقابله مسلحانه با آنها هستند.

دقایقی بعد «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: «عملیات شجاعانه بیت‌المقدس، واکنشی طبیعی به پیکارجویی اشغالگران و شهرک نشینان و جنایات روزانه آنها علیه مردم، سرزمین ما و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی ما است».

برهوم با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد: « اقدامات سرکوبگرانه اشغالگران و تشدید تسلط امنیتی بر مردم ما در بیت المقدس، عزم آنان را تضعیف نخواهد کرد و اراده آنان را در هم نخواهد شکست».

همچنین منابع بیمارستانی نیز می‌گویند شمار صهیونیست‌های مجروح در عملیات تیراندازی در قدس اشغالی به ۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول