اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خودروی حامل روغن موتور قاچاق در زنجان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف محموله روغن موتور قاچاق و همچنین قطعات قاچاق خودرو توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

خودروی حامل روغن موتور قاچاق در زنجان توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین گشت در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را با هماهنگی قضائی متوقف کردند.
 فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس بازرسی از خودروی مذکور 10 هزار لیتر روغن موتور قاچاق فاقد مجوز را کشف کردند.
 وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی روغن‌های کشف شده را 8 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

 

کشف قطعات قاچاق خودرو در زنجان
 سردار طراقیه همچنین از کشف 548 قطعه کیت تسمه تایم خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 13 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد .

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
 وی افزود: پس از توقف خودرو و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این خودرو، 548 قطعه کیت تسمه تایم خودرو ال 90 خارجی قاچاق، کشف و در این خصوص یک نفر دستگیر شد.
 فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: ماموران پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت رسانی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 با پلیس در میان گذاشته و پلیس را در اجرای ماموریت‌ها یاری کنند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول