اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تسهیلات مورد نیاز کارخانه چوب و کاغذ مازندران تأمین شود

وزیر اقتصاد در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با تأکید بر اینکه تسهیلات مورد نیاز چوب و کاغذ تأمین شود، گفت: هیچ اولویتی مهمتر از این نیست که به سرعت اینجا را احیا کنید.

تسهیلات مورد نیاز کارخانه چوب و کاغذ مازندران تأمین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به همراه استاندار مازندران، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران، مدیر عامل هولدینگ آینده پویا و تعدادی از مدیران ارشد استانی از مجتمع چوب و کاغذ مازندران بازدید کردند. 

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان مجموعه، اظهار کرد: اعتماد وزارت آموزش و پرورش موجب شد تا روح امید در مجموعه به جریان بیافتد. 

وزیر اقتصاد و دارایی به اهتمام وزارت اقتصاد در ایجاد ارتباط با سایر نهادها و حل مشکلات موجود در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اشاره و افزود: هیچ اولویتی مهم‌تر از این نیست که به سرعت این کارخانه احیا شود. 

 وی بر لزوم ثبات مدیریت در این مجموعه تاکید کرد: تا قبل از هفته دولت تسهیلات مورد نیاز چوب و کاغذ تأمین و مدیریت شرکت ضمن پیگیری گزارشی از روند همکاری دستگاه‌های مختلف را به اینجانب ارائه کند.

در این بازدید ابتدا امید نیک‌نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، با ارائه گزارشی اجمالی در خصوص روند فعالیت شرکت و مشکلات و معضلات موجود، از اراده مدیران و کارکنان این مجموعه جهت دست‌یابی به خودکفایی کاغذ خبر داد و گفت: در شرایط کنونی در تلاش هستیم تا با حمایت دولت رکورد جدیدی را در سال‌های اخیر در تولید کاغذ چاپ و تحریر کشور ثبت کنیم. 

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با اشاره به قرارداد اخیر با وزارت آموزش و پرورش برای تولید ۷۰ درصد از کاغذ مورد نیاز ۱۴ میلیون دانش‌آموز این کشور، افزود: سال آینده به لطف الهی یک سوم نیاز کشور در این مجموعه تأمین خواهد شد. 

علی بابایی‌کارنامی و منصورعلی زارعی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی به لزوم حمایت از مجموعه چوب و کاغذ مازندران اشاره و خواستار حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی در تولید کاغذ شدند. 

نجارزاده قائم مقام مدیرعامل بانک ملی کشور و فروزان‌مهر مدیر عامل هولدینگ آینده پویا نیز با اشاره به نگاه حمایتی بانک ملی به این مجموعه خواستار تداوم تولید و افزایش آن و تحقق منویات مقام معظم رهبری شدند. 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول