اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعال سیاسی یمنی: مردم یمن همواره شعار «هیهات منا الذله» سر می‌دهند/ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگ جهان اسلام است

فعال سیاسی یمنی در ایران گفت: مردم یمن به تبعیت از امام حسین(ع) همواره در زمان پایداری و جنگ با دشمن، شعار هیات منا الذله سر می‌دهند.

فعال سیاسی یمنی: مردم یمن همواره شعار «هیهات منا الذله» سر می‌دهند/ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگ جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سلیم المنتصر فعال سیاسی یمنی در ایران صبح امروز در همایش «تقریب و مقاومت در مکتب شهید سلیمانی» که در سالن ارشاد شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: برقراری اتحاد و وحدت بین مسلمین مانند اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی بوده و سیره پیامبر اکرم(ص) است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی نماد فداکاری، ایثار و مقاومت در بین امت اسلامی جهان بوده و با فعالیت های شبانه روزی خود به تمامی مسلمانان جهان ثابت کرد با وحدت و اتحاد و مقاومت و پایداری می توان بر بزرگترین مشکلات و خبیث ترین دشمن فائق آمده و پیروز شد.

فعال سیاسی یمنی در ایران خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام دشمن تلاش دارد تا با ایجاد شکاف و فاصله بین مسلمانان بر آنها چیره شده و بر انها غلبه کند و هرجا بین مسلمانان شکاف بوده متاسفانه شکست خوردند.

وی ادامه داد: متاسفانه رئیس سابق یمن طرفدار محور مقاومت و جبهه مقاومت نبود و مردم مظلوم یمن از این موضوع دچار شکست و ناامیدی شدند. با وجود رئیس جدید یمن و فعالیت های شهید سلیمانی مردم یمن امیدوار شده و با انگیزه و روحیه بالا در حال مقاومت و پایداری در برابر دشمن هستند و مصمم هستند که بزودی پیروز خواهند شد.

سلیم المنتصر گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در جهان در حال تضعیف شدن است و نشانه های این تضعیف در جهان مشخص شده است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در ایجاد وحدت و همبستگی بین مردم شیعه و سنی خیلی خوب عمل کرده و امروز ایران اسلامی نمونه بارز حکومت اسلامی در جهان است.

فعال سیاسی یمنی در ایران ابراز کرد: تنها کشوری که از مردم مظلوم و مسلمان جهان چه شیعه و چه سنی حمایت و دفاع می کند ایران اسلامی بوده و امروز آیت الله خامنه ای نه تنها رهبر مردم ایران بلکه رهبر بزرگ جهان اسلام است.

وی گفت: مردم یمن و امت اسلامی جهان در مسیر قیام امام حسین(ع) حرکت کرده و مردم یمن به تبعیت از امام حسین(ع) در زمان مقاومت و پایداری خود امواره شعار هیهات من الذله را سر می دهند.

 

 

مقاومت امت اسلامی در جهان موجب پیروزی و عزت مسلمانان خواهد شد

سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز در این همایش اظهار کرد: مقاومت و پایداری گروه های مقاومت راهکار اصلی پیروزی و عزت مسلمین خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر همه امت اسلامی در جهان در برابر استکبار جهانی مقاومت کنند موجبب پیروزی و عزت همه مسلمانان خواهد شد.

فرماندار شهرستان ازادشهر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تلاش دارد تا همه ازادی خواهان دنیا را به مقاومت و پایداری دعوت کند و این دعوت سبب خشم و نگران استکبار جهانی و دیگر کشورهای استعماری شده است.

وی بیان کرد: زمانی که لبنان در جنگ ۳۳ روزه در برابر دشمن به پیروزی رسید موجب شادمانی کشورهای مسلمان و خشم کشورهای استعماری شد و این پیروزی سبب افتخار جهان عرب و جهان اسلام شد.

 

 

شهید سلیمانی افتخار همه انسان‌های آزادمرد جهان است

امام جمعه آزادشهر نیز در این همایش گفت: شهید سلیمانی مقاومت را در خون تک تک گروه های مقاومت و مردم مظلوم جهان نهادینه کرد و از این رو افتخار همه انسانهای ازادمرد است.

حجت الاسلام عین الله شهابی اظهار کرد: نیروهای جیش الاسلام و حزب الله با مقاومت خود نشان دادند که می توان در برابر هر ظالم و سختی پیروز شد.
وی تصریح کرد: پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه در برابر دشمن، برگ زرینی از افتخار جهان اسلام در تاریخ بوده و این پیروزی باعث عزت مسلمین در جهان شد.

انتهای پیام/ع/ ت 16

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول