اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استاندار گیلان: اقتدار امروز کشور مرهون مدافعان حرم است/ تمامی دستگاه‌ها برای کنگره شهدا بسیج شوند

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مدافعان حرم است گفت: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا هم در عرصه نظامی پیروز شده و هم در عرصه علم خود را ثابت کرده است.

استاندار گیلان: اقتدار امروز کشور مرهون مدافعان حرم است/ تمامی دستگاه‌ها برای کنگره شهدا بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در مصلی رشت با بیان اینکه اراده جمهوری اسلامی سبب ناکامی استکبار در اجرایی شدن برنامه‌های خود می‌شود، اظهار کرد: استکبار نفوذ فرهنگی را بارها از طرق‌های مختلف امتحان کردند ولی همچنان موفق نشدند و به این منظور همچنان به روند خود ادامه می‌دهند.

وی پیروزی و اقتدار امروز جمهوری اسلامی را مدیون سردار سلیمانی و شهید همدانی و مدافعان حرم دانست و گفت: جمهوری اسلامی امروز به کشوری مبدل شده است که ماهواره خیام را به فضا می‌فرستند و ظرفیت‌های علمی و زیست محیطی و معدنی کشور را می‌سنجد و در عرصه هوافضا حرف برای گفتن دارد.

استاندار گیلان با اشاره به برنامه‌های دراز مدت استکبار به به منظور نفوذ به جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا هم در عرصه نظامی پیروز شده و هم در عرصه علم خود را ثابت کرده و به این دلیل بیکار ننشسته و راه‌های نفوذ دیگر را پیدا می‌کند.

عباسی پیوند قلبی میان مردم در جمهوری اسلامی و امام حسین(ع) را پیوندی عمیق دانست و افزود: دشمن همواره سعی دارد عزاداری امام حسین را به دلیل شیوع کرونا، کمرنگ جلوه دهد، اما هرساله مردم خلاف خواست دشمن عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ و نهادها باید به برگزاری باشکوه کنگره هشت هزار شهید استان گیلان به مانند کنگره نخست کمک کنند، بیان کرد: انتظار شهدا و نظام از ما این است به نحو شایسته‌ای کنگره دوم را برگزار کنیم و تمامی اسناد و مدارک را جمع آوری کنیم و به کمک مسؤولان، همه دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها را در راستای اهداف شهدا بسیج کنیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ساماندهی اقتصاد و مسائل جبهه فرهنگی و عملی کردن جهاد تبیین وظیفه همگان دانست و گفت: در تریبون‌های نماز جمعه  برای خاموش کردن صدای دشمنان و بدخواهان جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول