اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم شناسایی دقیق مشکلات حوزه سلامت و پرهیز از موازی‌کاری‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با تاکید بر شناسایی دقیق مشکلات حوزه سلامت و پرهیز از موازی‌کاری تشکل‌ها و خیریه‌ها، گفت: برنامه‌ریزی صحیح برای حل مشکلات ضروری است.

لزوم شناسایی دقیق مشکلات حوزه سلامت و پرهیز از موازی‌کاری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن بختیاری در آئین نکوداشت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی اظهار کرد: سلامت فقط به معنای فقدان بیماری نیست بلکه در یک نگاه جامع که هم‌اکنون در دنیا مطرح است، همه‌ ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی را مشمول می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: متولیان سلامت باید این نگاه جامع و همه‌جانبه به شاخصه‌های سلامت را داشته باشند و در این خصوص همکاری بخش غیردولتی و تشکل‌های سلامت‌محور ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه در دنیا ۲۵ تا ۳۰درصد حوزه سلامت توسط بخش دولتی و مابقی به صورت غیردولتی پشتیبانی می‌شود، افزود: از آنجایی که سمن‌ها توسط گروه‌های مردمی مدیریت می‌شوند، جلب اعتماد عمومی در آنها بیشتر است و با توجه به تنوع گرایش‌ها و تخصصی شدن فعالیت آنها، با صرف هزینه‌ کمتری می‌توان به نتایج مطلوب دست یافت.

بختیاری با تاکید بر شناسایی دقیق مشکلات حوزه سلامت و پرهیز از موازی‌کاری تشکل‌ها و خیریه‌ها، تاکید کرد: برنامه‌ریزی صحیح برای حل مشکلات ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ضمن اعلام آمادگی در خصوص استفاده از همه‌ ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه‌علوم پزشکی زنجان برای انعکاس فعالیت‌ها و توانمندی‌ تشکل‌های مردمی و خیریه‌های استان، ادامه داد: در این خصوص لازم است در رسانه‌های استان نیز بسترسازی مناسب انجام شود چرا که شفاف‌سازی در این زمینه، باعث ایجاد اعتماد و همچنین اشاعه‌ فرهنگ نوع‌دوستی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول