اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نظر چمران درباره شورایاری ها/ عملکرد شورای ششم تهران

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جزئیات صحن امروز شورای شهر ارائه داد.

نظر چمران درباره شورایاری ها/ عملکرد شورای ششم تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز رییس، نایب رئیس و دو منشی شورای شهر تهران انتخاب شدند. براساس تصمیم اعضای شورا ترکیب هیات رئیسه برای دومین سال بدون تغییر ابقاء شد و امیدواریم در خدمت‌گذاری مردم تهران موفق باشیم.

وی افزود: در ارتباط با نظارت، اعضاء به شکل خوبی عمل کرده‌اند همان طور که اخبار این موضوع منتشر شده همه اعضاء در مناطق مختلف حضور داشتند و حتی در مسائل جزیی شهرداری حتی در ساعت‌های نیمه‌شب هم رسیدگی کردند و انتقادات خود را به صورت کتبی و شفاهی در صحن شورا ارائه دادند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر در دوره ششم اصرار ویژه‌ای بر حضور در نقاط مختلف شهر و بررسی مشکلات مردم از نزدیک داشتند که این کار به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری به دلیل گستردگی که دارد به هر حال با مشکلات مواجه است، گفت: هرچه اعضاء در موضوع نظارت فعالیت کنند باز هم کم است و در این خصوص از کمک شورایاری‌ها بهره می‌گرفتیم که با توجه به از دست دادن جایگاه قانونی آنها با مشکلاتی مواجه شدیم.

چمران اضافه کرد: البته هنوز هم از آنها کمک می‌گیریم اما در تلاش هستیم با ساختاری جدید دوباره این مجموعه را به صورت قانونی ایجاد کنیم.

وی در پرسشی درباره بازداشت یکی از مدیران شهرداری تهران که خبر آن روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، گفت: در این خصوص سوال پرسیدم اما هنوز جوابی دریافت نکرده‌ام.

رئیس شورای شهر تهران در مورد پاسخ به تذکرات شورا توسط شهرداری گفت: اگر پاسخ تذکرات به موقع ارسال نشده باشد موضوع را پیگیری می‌کنیم تا این کار محقق شود و از سوی دیگر اگر پاسخ‌ها با ماهیت تذکر مرتبط نباشد دوباره تذکر را مطرح و پیگیری می‌کنیم.

چمران خاطرنشان کرد: قطعا شهرداری تلاش کرده به همه تذکرات پاسخ دهد اما گاهی ممکن است جواب‌ها درست نبوده باشد و یا طول کشیده باشد به هر ترتیب شهرداری تا جایی که می‌توانسته تلاش کرده این کار را انجام دهد.

انتهای پیام/ ت 75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول