اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مجوز هزینه‌کرد شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی

لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز هزینه‌کرد شهرداری برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال ۱۴۰۱ بررسی و با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

مجوز هزینه‌کرد شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز هزینه کرد شهرداری برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال ۱۴۰۱ امروز در صحن شورای شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا  درباره این موضوع با بیان اینکه موضوع مهم در حماسه اربعین رفاه و سلامت شهروندان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از زائران از تهران به کربلا اعزام می شوند، موضوع سلامت شهروندان برای مدیریت شهری اهمیت دارد.

سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: موضوع اربعین، اتفاق جدیدی نیست و افراد حاضر، به عنوان دست اندرکار در سال های قبل کار کرده اند و با هزینه کرد اعتبارات آشنا هستند.

وی اضافه کرد: افرادی که در حال حاضر مسئولیت دارند، صالح و توانمند هستند و بودجه را هدر نخواهند داد. پیشنهاد می کنیم که لایحه مصوب شود تا شهرداری بتواند کار خود را انجام دهد.

سرانجام لایحه شهرداری تهران در خصوص مجوز هزینه کرد شهرداری برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی در سال ۱۴۰۱ بررسی و با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

همچنین علیرضا نادعلی و مهدی بابایی نیز به عنوان نمایندگان شورا برای نظارت بر هزینه کرد در اربعین انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ت 73

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول