اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ملوان میزبان استقلال در انزلی خواهد بود

رئیس هیات فوتبال گیلان با بیان اینکه ورزشگاه انزلی در سال گذشته یکی از گزینه‌های میزبانی از فینال جام حذفی بوده، گفت: همه ارکان در استان گیلان پای کار هستند و جهادگونه مشغول آماده‌سازی بخش‌های مختلف ورزشگاه هستند تا در انزلی از تیم استقلال میزبانی کنیم.

ملوان میزبان استقلال در انزلی خواهد بود

به خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال ملوان در شرایطی در هفته دوم لیگ برتر باید از استقلال میزبانی کند که از دید سازمان لیگ فوتبال، ورزشگاه تختی انزلی هنوز نقص‌هایی دارد و آماده پذیرایی از این مسابقه حساس نیست. 

تلاش‌های مقامات استانی گیلان و همچنین شهری انزلی برای آماده شدن ورزشگاه انزلی از مدت‌ها قبل شروع شده و ادامه دارد اما هنوز سازمان لیگ به طور رسمی میزبان دیدار ملوان و استقلال را اعلام نکرده، با این حال مقامات استانی گیلان در صدد هستند تا هرطور شده این بازی در انزلی برگزار شود. 

رییس هیات فوتبال گیلان با اشاره به این موضوع اظهار کرد: همه ورزشگاه‌های ایران نقص‌هایی دارند و هیچ ورزشگاهی در کشور ما بدون ایراد نیست، با این حال شاهد برگزاری بازی‌ها هستیم و از طرف دیگر در سال گذشته، ملوان در همین ورزشگاه میزبانی کرده، چطور می‌شود گفت این ورزشگاه امکان میزبانی ندارد؟ 

قربانعلی الماسخاله با اشاره به وضعیت استادیوم انزلی افزود: ورزشگاه انزلی در سال گذشته یکی از گزینه‌های میزبانی از فینال جام حذفی بوده، حالا چطور اینقدر انتقاد می‌کنند؟ همه ارکان در استان گیلان و به خصوص شهرستان انزلی پای کار هستند و جهادگونه مشغول آماده‌سازی بخش‌های مختلف ورزشگاه هستند تا در انزلی از تیم استقلال میزبانی کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ورزشگاه انزلی به مسابقه با استقلال می‌رسد، تصریح کرد: قطعا می‌رسد و نهایت داستان این است که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، چمن ورزشگاه و ورودی تیم‌ها آماده است، در حال حاضر هم بازی‌ها بدون تماشاگر است و اگر بخش‌های مربوط به هواداران آماده نشود، بازی بدون تماشاگر و البته در انزلی خواهد بود. 

رییس هیات فوتبال گیلان با اشاره به وضعیت میزبانی لیگ برتر در انزلی گفت: ما همه موارد را موبه مو به سازمان لیگ اعلام کردیم، ورودی تیم‌ها آماده شده، رختکن‌ها تکمیل است، چمن هم شرایط مطلوبی دارد. ضمن اینکه نیمکت‌ها و همه مسائلی که مربوط به دو تیم است، خوب پیش رفته است، پس نهایتا بازی در انزلی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. 

الماسخاله در پاسخ به این سوال که اگر سازمان لیگ، ورزشگاه تختی انزلی را تایید نکند، ورزشگاه جایگزین کجا است، افزود: ما گیلانی‌ها مهمان‌نواز هستیم و بازی در انزلی برگزار می‌شود. چرا باید بازی از انزلی خارج شود؟ اصلا چنین بحثی نداریم و همانطور که گفتم نهایتا بازی در انزلی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول