اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

پخش و فروش لوازم التحریر و نوشت‌افزار ایرانی در پژانو

هر سال با رسیدن فصل بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، بازار کار فروشندگان و مغازه‌داران لوازم ‌التحریر رونق زیادی می‌گیرد.

پخش و فروش لوازم التحریر و نوشت‌افزار ایرانی در پژانو

فروشندگان در تکاپوی خرید عمده لوازم التحریر برای کامل کردن موجودی فروشگاه‌شان، دانش‌آموزان و والدین در تکاپوی خرید لوازم التحریر برای شروع سال تحصیلی جدید هستند. مسئله مهمی که ذهن همه این افراد را به خود درگیر می‌کند این است که از کجا لوازم التحریر و نوشت‌افزار را تهیه کنند. عمده فروشی لوازم تحریر پژانو می‌تواند به‌راحتی به دغدغه ذهنی این افراد در این زمینه پایان دهد.

آشنایی با فروشگاه اینترنتی پژانو

فروشگاه اینترنتی پژانو، در سال 1399 با هدف حل مشکل و دغدغه صاحبان فروشگاه‌های لوازم التحریر، ادارات، سازمان‌ها، مدارس و نمایشگاه‌های فروش لوازم التحریر در تهیه نوشت‌افزار به‌صورت عمده تاسیس شد و تا  به امروز، تولید و توزیع انواع نوشت‌افزار ایرانی را به شکل مداوم و حرفه‌ای ادامه داده است. فروشگاه اینترنتی پژانو، با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی دیگر، به همکاری با آن‌ها پرداخته و توزیع نوشت افزار سایر برندهای ایرانی را به فعالیت‌های خود اضافه کرده است.

دسته‌بندی محصولات فروشگاه اینترنتی پژانو

محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی پژانو تولید و توزیع می‌شوند را به‌طور کلی می‌توانیم به 9 بخش مختلف تقسیم‌بندی کنیم.

1_ نوشت‌افزار

در این دسته‌بندی انواع و اقسام نوشت‌افزار مانند: خودکار، مداد، روان‌نویس، تراش، غلط‌‌ گیر، پاک‌کن، مدادنوکی و ماژیک قرار می‌گیرند.

2_ دفتر و کاغذ

محصولات کاغذی مانند: انواع دفتر، کلاسور، دفترچه یادداشت، کاغذ و کاغذ اریگامی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

3_ لوازم نقاشی و رنگ‌آمیزی

این دسته‌بندی را می‌توانیم یکی از شادترین و پرطرفدارترین دسته‌بندی‌های فروشگاه پژانو بدانیم؛ چرا که محصولاتی مانند: کتاب رنگ‌آمیزی، ماژیک و مداد رنگی، پاستل، آبرنگ، گواش، رنگ انگشتی، تخته شاسی و بوم نقاشی در این دسته‌بندی قرار گرفته‌اند.

4_ ابزار طراحی و مهندسی

این دسته‌بندی شامل محصولاتی مانند: ماشین حساب، ست ریاضی، خط‌کش و شابلون است.

5_ لوازم اداری

محصولاتی که برای تکمیل و راه‌اندازی یک شرکت یا دفتر به ‌آن‌ها نیاز است در این دسته‌بندی جا می‌گیرد. محصولاتی مانند: جاچسبی، قیچی، کاتر، جوهر، استامپ، منگنه، پانچ، زونکن، ابزار بایگانی، ابزار اداری رومیزی و...

6_ کیف و جامدادی

انواع جامدادی، کیف و کوله پشتی در فروشگاه پژانو در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

7_ کتاب کودک و نوجوان

انواع و اقسام کتاب‌های مفید و مناسب برای کودکان و نوجوانان در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

8_ انواع هدیه و لوازم فانتزی

پیکسل، هدایا و همه لوازم دانش‌آموزی که دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی به آن‌ها احتیاج دارند، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

9_ بازی

پازل، خمیر بازی و انواع بازی‌های فکری و سرگرمی مناسب برای کودکان و نوجوانان را در این دسته‌بندی می‌توانیم پیدا کنیم.

خرید نوشت‌افزار ایرانی در فروشگاه اینترنتی پژانو

هنگام خرید لوازم التحریر توسط مشتریان، این سوال برای آن‌ها پیش می‌آید که نوشت ‌افزار ایرانی را انتخاب کنند یا خارجی؟ طبق بررسی‌های انجام شده خوشبختانه به این نتیجه رسیده‌اند که تولیدکنندگان ایرانی در سال‌های اخیر، در زمینه تولید نوشت‌افزار و لوازم التحریر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. توانستند انواع نوشت‌افزار با کیفیت را در طرح‌های مختلف و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه روانه بازار کنند. شاید خانواده‌ها در نگاه اول مجذوب طرح‌ها، نقش‌ها و رنگ و لعاب محصولات خارجی شوند؛ غافل از اینکه این طرح‌ها نه‌تنها تناسبی با فرهنگ و دین اسلام ندارد، بلکه طرح‌ها، عکس‌ها و مطالب به کار برده شده بر روی لوازم التحریر، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه و افکار بچه‌ها داشته باشند. اگر والدین قصد خریدی مقرون‌به‌صرفه را داشته باشند، باید بگوییم لوازم التحریر ایرانی در مقایسه با لوازم التحریر خارجی، علاوه‌بر کیفیت مطلوب قیمت مناسب‌تری هم خواهد داشت و برای والدینی که چند محصل در خانواده دارند، بسیار به‌صرفه‌تر است.

 ازآن‌جایی که لوازم التحریر سهم قابل توجهی از سبد خرید کالا توسط خانواده‌ها را دارد و بیش از 20 میلیون نوآموز، دانش‌آموز و دانشجو درکشور در حال تحصیل هستند  و از  طرفی سایر  مردم  مانند پزشکان، مهندسان، معلمان، ادارات و ... نیز  معمولا روزانه از لوازم التحریر استفاده  می‌کنند؛ در صورتی‌که مردم ایران تلاش کنند و با هدف حمایت از تولید داخلی از لوازم التحریر ایرانی استفاده کنند؛ تولید در این بخش رونق بیشتری گرفته و علاوه‌بر استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه‌های موجود، تولیدکننده‌های جدیدی نیز وارد این عرصه می‌شوند. باید به این موضوع هم توجه داشت که هر چقدر سهم خرید خانواده‌های ایرانی از تولیدات داخلی بیشتر باشد، تولیدات ایرانی افزایش پیدا کرده و شرایط کاری مناسب‌تری برای کارگران بیشتری که در این بخش مشغول به کار هستند یا قصد اضافه شدن دارند فراهم می‌شود. توصیه ما به کسانی که قصد خرید نوشت‌افزار را دارند این است که برای یک بار تولیدات داخلی را انتخاب کنند. فروشگاه اینترنتی پژانو، با تولیدکنندگان داخلی و برندهای مختلف ایرانی همکاری داشته است که محصولات این برندها در دسته‌بندی‌های فروشگاه پژانو گنجانده شده و قابل سفارش است.

فروشگاه اینترنتی پژانو چه خدماتی برای مشتریان دارد؟

فروشگاه اینترنتی پژانو، علاوه‌بر محصولاتی که تولید و توزیع می‌کند، سایر برندهای ایرانی و اسلامی را در سبد محصولات خود گنجانده است و این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند از طریق فروشگاه پژانو به تمام محصولات مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.
مشتریان می‌توانند از طریق سایت و کانال تلگرام عمده فروشی لوازم التحریر پژانو به‌صورت روزانه از تغییرات قیمت محصولات و برندهای مختلف نوشت‌افزار مطلع شوند.
فروشگاه اینترنتی پژانو، تخفیفات فوق‌العاده‌ای را با هدف سود بیشتر مشتریان در نظر گرفته است.
سفارشات مشتریان از فروشگاه پژانو به سراسر ایران ارسال می‌شود که جهت رفاه حال مشتریان، ارسال به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
مدت زمان آماده‌سازی سفارش‌ها در فروشگاه پژانو بیش از 24 ساعت طول نمی‌کشد و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری‌ها خواهد رسید. 
پشتیبان‌های فروشگاه به‌صورت تلفنی و تمام وقت به سوالات مشتریان با صبوری هر چه تمام، پاسخگو هستند.
فروشگاه اینترنتی پژانو، امکان خرید حضوری برای کسانی که خرید سنتی را می‌پسندند هم فراهم کرده است.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی پژانو، با هدف حذف واسطه‌ها، تامین نیاز مشتریان، به حداقل رساندن هزینه و زمان و تسهیل فرآیند خرید، تاسیس و به فعالیت خود ادامه داده است. مشتریان می‌توانند بدون اتلاف وقت و هزینه زیاد از طریق سایت فروشگاه، سفارش خود را به‌راحتی ثبت کنند و درب فروشگاه یا منزل تحویل بگیرند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول