اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شهدای مدافع حرم مانع دگرگونی جغرافیای ایران و منطقه شدند

بسیج طلاب و روحانیون استان یزد در بیانیه ای بی حرمتی به شهدای مدافع حرم را محکوم کرد و گفت:‌ اگر شهدای مدافع حرم نبودند قطعاً جغرافیای ایران و منطقه دگرگون می‌شد.

شهدای مدافع حرم مانع دگرگونی جغرافیای ایران و منطقه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، در پی بی‌حرمتی سران فتنه به شهدای مدافع حرم و شهید همدانی، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام، اظهار کرد: سواری بر مرکب لجاجت، نفاق و پشت پا زدن به قانون و اخلاق، کار دست سران فتنه داد و آن‌ها را به ایستگاه پایانی رساند.

بیانیه سراسر تناقض و سرشار از الفاظ سخیف و غیراخلاقی منسوب به یکی از سران فتنه، شأنیت پاسخ دهی ندارد، اما از آن جهت که ممکن است موجب تشویش اذهان عمومی شود، نکاتی را یاد آور می‌شود.

در بخشی از این بیانیه آمده: دعای مردم داری و دفاع از حق مردم، برای کسی که بیشترین ظلم را در حق مردم روا داشت و بر خلاف نظر اکثریت؛ طغیان کرد و آن را نپذیرفت، بهترین شاهد بر نفاق و دروغگویی گوینده است.

 ادعای دوستی و برادری برای مردم منطقه از جانب کسی که بهترین دوستان مردم منطقه (حزب الله لبنان و مدافعان حرم) را به باد تهمت و تمسخر می‌گیرد، شاهد دیگری بر دو رویی و بازی سیاسی صادر کننده بیانیه است که اهداف دیگری را دنبال می‌کند.

 بسیج طلاب در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کرد: زیر سؤال بردن مقاومت و مدافعان حرم، روشن‌ترین دلیل بر به غارت رفتن شرف سیاسی جریان فتنه است که البته آن‌ها سال هاست به عقد غیرمشروع نظام سلطه در آمده‌اند. کما اینکه شکستن حرمت ارباب در روز عاشورای سال ۸۸، زنده‌ترین سند بر رسوایی دینی و اخلاقی این مدعیان است.

در همان ابتدای جنگ سوریه حضرت آقا در جمع خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فرمودند: اگر شهدای شما نبودند ما باید در همدان و کرمانشاه با داعش می‌جنگیدیم. شاید آن روز بدون اسناد و مدارک موجود امروز و منطبق با فرمایش امیرالمؤمنین علی علیه السلام که می‌فرمایند: نگذارید دشمن به لبِ مرز خانه‌های شما برسد، این مطلب را نمی‌پذیرفتیم، ولی امروز به استناد اسناد منتشره، طراحی آمریکایی‌ها در منطقه تجزیه کشور‌ها در راستای منافع آمریکا بود.

طرحی که آن را «برنارد لوئیس» برای منطقه طراحی کرده بود و به نام او معروف است. «وسلی کلارک» فرمانده سابق ناتو رسماً اعلام کرد که بعد از ۱۱ سپتامبر قرار بود ۷ کشور از جمله ایران اشغال شوند.

بسیجیان استان یزد در ادامه بیانیه خود آورده اند: آنچه مانع این اشغالگری‌ها شد مردان بزرگی همانند سلیمانی‌ها و همدانی‌ها بودند که اگر شهدای مدافع حرم نبودند قطعاً جغرافیای ایران و منطقه دگرگون می‌شد.

اینکه امروز در زمانی که برای همه دنیا دسیسه آمریکا زیر پرچم داعش انکار و خدای نکرده هتک شود عین حماقت یا رذالت است و آنچه الان مورد مطالبه است اینکه هم حزبی‌های این یاوه گو و افرادی که احیانا در مقطعی حرکات و رفتار گوینده این اباطیل را از سر دلسوزی و ... تعبیر می‌کردند موضع خود را نسبت به این هتک حرمت‌ها و اهانت‌ها به مدافعان حرم و شهید بزرگوار حاج حسین همدانی صراحتا و به صورت رسمی مشخص نمایند.

فتنه گران و یاغیان نظام اسلامی باید بدانند همانگونه که مردم بصیر ایران اسلامی بر سینه آن‌ها دست رد زدند، به زودی در محکمه عدل الهی، شهدا و امام امت، مورد بازخواست قرار خواهند گرفت و باید در مورد آنچه که زیر پا گذاشته اند، پاسخ دهند. «بِئْسَ لِلظَّالِمِینَ بَدَلًا»

در پایان این بیانیه آمده: به فتنه گران هشدار می‌دهیم سربازان مکتب امام حسین ع و بسیجیان ولایت همچنان مدافع حرم هستند و به این مهم افتخار می‌کنند، همان کلامی که حضرت سید الساجدین ع خطاب به کوفیان فرمودند «أنَا ابنُ مَن قُتِلَ صَبرا وکَفی بِذلِکَ فَخرا».

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول