اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آزادی ۱۳ زندانی با جرائم مالی غیرعمد در گیلان توسط آستان قدس رضوی

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان گیلان با اشاره به آزادی تعدادی از زندانیان خانم با جرائم مالی غیرعمد در این استان گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۳ زندانی با جرائم مالی غیر عمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند.

آزادی ۱۳ زندانی با جرائم مالی غیرعمد در گیلان توسط آستان قدس رضوی

جواد شفیعی ثابت دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه حمایت از محرومان و مستضعفین یکی از اهداف آستان قدس رضوی در کشور است، اظهار کرد: آستان قدس رضوی از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان و محرومین در سطح کشور دریغ نکرده و این روند در تمام استان‌ها در حال انجام است.

وی با تأکید بر لزوم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کشور گفت: کانون‌های خدمت رضوی بنا بر وظیفه ذاتی خود و به نیابت از بنیاد کرامت رضوی و آستان قدس، شروع به جمع‌آوری مبالغی برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد کرده و مبالغ خوبی هم جمع‌آوری شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان گیلان با اشاره به آزادی تعدادی از زندانیان خانم با جرائم مالی غیرعمد در این استان بیان کرد: طبق توافق‌نامه میان ستاد دیه و کانون خدمات رضوی در استان گیلان و با کمک خیرین و مردم، در طول ماه محرم سه زندانی خانم با جرائم مالی غیر عمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند.

شفیعی ثابت نقش خادمیاران رضوی، مردم و خیرین در آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۷ میلیون تومان توسط خادمیاران رضوی، مردم و خیرین جمع‌آوری و در اختیار ستاد دیه قرار گرفته و از سال گذشته هم تا این لحظه نیز ۱۳ زندانی با جرائم مالی غیرعمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول