اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بازی‌های کشورهای اسلامی| تیم ملی والیبال مردان هم فینالیست شد

تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست جمهوری آذربایجان شد تا همانند تیم ملی زنان کشورمان به نهایی راه یابد.

بازی‌های کشورهای اسلامی| تیم ملی والیبال مردان هم فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال زنان و مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز (یکشنبه 23 مرداد) با چهار دیدار پیگیری می‌شود.

تیم ملی ب والیبال مردان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.

شاگردان عظیم جزیده در این مسابقه با اقتدار و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 20 و 25 بر 11 به پیروزی رسیدند تا راهی دیدار نهایی شوند.

تیم‌های ترکیه و کامرون در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال مردان به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این مسابقه حریف تیم ملی ب ایران در دیدار نهایی شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران نیز امروز در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم 56 ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود.

دیدارهای رده‌بندی و نهایی مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی فردا (دوشنبه 24 مرداد) با چهار دیدار در قونیه پیگیری خواهد شد.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان تماشاگر این مسابقه بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول