اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

جلوگیری از بیکاری 3 هزار کارگر در کرمان با مداخله دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با رفع مشکلات و موانع تولید در مجموعه‌های صنعتی و معدنی و تولیدی در استان کرمان، 3 هزار و 400 نفر امسال به اشتغال در کارخانه‌های تولیدی برگشتند.

جلوگیری از بیکاری 3 هزار کارگر در کرمان با مداخله دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در ادامه سفر خود به این شهرستان ضمن دیدار با کارگران شرکت‌های فولادی اظهار داشت: این واحدهای معدنی و صنعتی تهدیدها و تحریم‌های دشمنان  را به فرصت تبدبل کردند و خودکفایی و بومی‌سازی مهمترین نتایج فرصت‌های ناشی از تحریم‌ها شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: باید بروکراسی‌های اداری و ناهماهنگی‌های سازمان‌ها و ادارات کم شود و نباشد تا تولید در صنایع به همراه اشتغال شتاب بیشتری بگیرد و اقتصاد فلج جامعه را نجات دهد .

حمیدی گفت: شهرستان سیرجان ظرفیت‌های بالایی در اشتغال و تولید و حتی توسعه استان و کشوردارد و باید این توسعه بیشتر شود و امروزه ما در صنعت فولاد در دنیا حرف داریم و باید شمش فولاد تولید و صادر کنیم و هرگز خام‌فروشی نداشته باشیم.

وی افزود: قوه قضاییه استان کرمان در خدمت رفع موانع تولید و اشتغال است و ما طی چندین ماه گذشته 15 جلسه رفع مشکلات کارخانه‌های تولیدی و صنعتی را داشتیم که  60 پرونده اقتصادی را بررسی و رفع مشکل شد و مصوباتی گذراندیم که نتیجه‌اش بازگشت به اشتغال 3 هزار و 400 نفر و تولید و حتی افزایش تولید کارخانه‌هایی شد که در حال تعطیلی بودند.

انتهای پیام/80015/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول