اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای طرح مبارزه با سرقت در زنجان/باند سارقان موتور سیکلت متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری 46 سارق با اجرای طرح سه روزه مبارزه با سرقت در سطح استان خبر داد.

اجرای طرح مبارزه با سرقت در زنجان/باند سارقان موتور سیکلت متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردمی از پلیس بوده که اجرای طرح‌های مبارزه با سرقت در پاسخ به این مطالبات است، اظهار کرد: در راستای تشدید فعالیت‌ها و اقدامات پلیسی و در برنامه‌ریزی صورت گرفته طرح سه روزه مبارزه با سرقت در سطح استان اجرا شد.
 
 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی و کاراگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌ها در این طرح 46 سارق دستگیر و 89 فقره انواع سرقت در سطح استان کشف شد، گفت: یک دستگاه خودروی سرقتی و سه دستگاه موتور سیکلت نیز کشف شد که تحویل مالباختگان شد.
 
وی نقش شهروندان در تامین امنیت را بسیار ستودنی دانست و تاکید کرد: همکاری بیشتر از سوی شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی از جمله رها نکردن منزل خالی از سکنه، خودداری از نگهداری طلاجات در منزل و انتقال به صندوق امانات بانک‌ها، نصب دوربین‌های مدار بسته در اماکن تجاری و خصوصی، رها نکردن وسیله نقلیه در معابر و خیابان‌ها، استفاده از پارکینگ، خودداری از نگهداری اموال با ارزش و اوراق بهادار در داخل خودرو و مراقبت بیشتر دامداران از احشام خود در شب‌ها با تقویت حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام و مراقبت نوبتی صورت گیرد شرایط امنیتی بهتری در سطح استان ایجاد خواهد شد.
 
خانی‌پور با بیان اینکه همه ماموریت‌های پلیس برای ارتقای امنیت شهروندان است، از شهروندان خواست حتما نکات پیشگیری از وقوع سرقت را رعایت کنند و خطاب به سارقان و مخلان نظم و امنیت هشدار داد: طرح‌های مبارزه با سرقت از سوی پلیس با قدرت ادامه خواهد داشت و سارقان مطمئن باشند در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

 

انهدام باند سارقان موتور سیکلت در زنجان
 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از انهدام باند سارقان موتورسیکلت در زنجان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در زنجان، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند، ادامه داد: ماموران ضمن انجام هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دو سارق و دو مالخر را دستگیر و در بازجویی‌‌های فنی، آنها به سرقت بیش از 15 فقره موتور سیکلت در سطح شهر زنجان اعتراف کردند.
خانی‌پور با اشاره به اینکه سارقان به همراه مالخر دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست: هنگام پارک موتور سیکلت، ضمن خاموش کردن، آن را به قفل چرخ و فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول