اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/ روز مقاومت اسلامی، یادآور شکست ابهت پوشالی ارتش صهیونیست‌هاست

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 23 مرداد روز مقاومت اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: روز ملی مقاومت یادآور شکست ابهت پوشالی ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل غاصب در مقابل جنبش مقاومت اسلامی است.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/ روز مقاومت اسلامی، یادآور شکست ابهت پوشالی ارتش صهیونیست‌هاست

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت 23 مرداد روز مقاومت اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«باسمه تعالی»

«روز مقاومت اسلامی» نقطه‌ عطفی ماندگار در تاریخ شکست بزرگ و مفتضحانۀ رژیم غاصب صهیونیستی در برابر جبهۀ مقاومت است. 22 تیرماه 1385، یادآور تجاوز همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به لبنان در یک جنگ تمام عیار و تحمیل خسارت‌های فراوانی به مردم لبنان وارد بود که با مقاومت کم نظیر 33 روزه و پیروزی حزب الله لبنان در این جنگ نابرابر، نه تنهاکام مردم لبنان بلکه ستمدیدگان منطقه و تمامی آزادگان و آزادی خواهان سراسر جهان شیرین شد.

به دنبال بیش از 7 دهه تجاوز و تعدی و اشغالگری و ظلم آشکار صهیونیست ها به فلسطینیان مظلوم، جبهۀ مقاومت اسلامی با قدرت ایمان و آرایش جدید خود، ضربه‌ محکمی به رژیم سفاک و کودک‌کش فلسطینی وارد ساخت  و برای همیشه، خط بطلانی بر افسانۀ شکست ناپذیری این رژیم موقت کشید و طعم تلخ شکست مفتضحانه را به این جلادان کودک‌کش تحمیل کرد.

مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بارها در بیاناتشان به درستی تعبیر دوران بزن در رو را تمام شده دانسته و امروز شاهدیم که فلسطینیان با مقاومت شجاعانۀ خود ثابت کردند که هر بخش از مجموعۀ مقاومت، خود به‌تنهائی هم می تواند دشمن را شکست داده  و هم درس عبرتی برای بقیه ظالمان باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، روز شکست ابهت پوشالی ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل غاصب در مقابل جنبش مقاومت اسلامی و ابراز انزجار و خشم مقدس و انقلابی علیه صهیونیست‌ها و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهۀ مقاومت به ویژه شهدای والامقام شهید عماد مغنیه و سردار شهید حاج حسین همدانی و سید شهدای جبهۀ مقاومت، سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس را گرامی دانسته و  بر ضرورت غیر قابل انکار ملاحظه حساسیت خاص و استثنایی مقطع کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی، حفظ «وحدت و وفاق ملی» حول محور «آرمان آزادی قدس شریف» و «ولایت مطلقه فقیه» تاکید می‌نماید.

 بی‌تردید تنها راه حل مسأله فلسطین، تداوم انتفاضه، ایستادگی و مقاومت در برابر جبهۀ سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا، نفی مطلق هر نوع سازش و تسلیم تا محو غدۀ سرطانی اسرائیل، بازگشت آزادگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تضمیین آینده این کشور با تحقق راهبرد «همه فلسطین برای همه مردم فلسطین» است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول