اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سفر مهم ماجدی و کامرانی فر به اروپا/ تشریح برنامه های سرپرست و دبیرکل فدراسیون در سوئیس

سرپرست و دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان بامداد فردا عازم سوئیس می شوند‌.

سفر مهم ماجدی و کامرانی فر به اروپا/ تشریح برنامه های سرپرست و دبیرکل فدراسیون در سوئیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرشاد ماجدی، سرپرست و حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال بامداد فردا برای برگزاری نشستی با مسئولان فیفا عازم زوریخ خواهند شد.

در فاصله کمتر از ۱۰۰ روز تا آغاز جام جهانی یکی از محورهای نشست ماجدی و کامرانی‌فر با مدیران فیفا پیگیری وضعیت البسه تیم ملی در این مسابقات است و ظاهرا بالاترین مقام‌های فدراسیون کشورمان با توجه به نمونه لباسی که برای تیم ملی طراحی شده درصدد نهایی کردن مقدمات انتخاب این پیراهن برای  استفاده ملی پوشان در قطر هستند.

از طرفی پیگیری دریافت مطالبات فدراسیون فوتبال از فیفا، دیگر بحثی است که در جریان سفر ماجدی و کامرانی فر به فیفا مطرح خواهد شد و باید دید آیا راه حل جدیدی برای بحث پول بلوکه شده ایران که به دلیل تحریم‌ها امکان دسترسی به آن وجود ندارد ارائه خواهد شد؟

البته در کنار این موارد برنامه‌های دیگری نیز در جریان این سفر در دستور کار ماجدی و کامرانی فر قرار دارد که باید دید با پیشرفت این برنامه ها، نتایج مثبتی برای فوتبال ملی و باشگاهی حاصل می‌شود؟

با توجه به اینکه قرار است اردوی بعدی تیم ملی در اتریش برگزار شود. ماجدی پس از اتمام حضورش در سوئیس به این کشور نیز سفر می‌کند تا مراحل عقد قرارداد با کمپ مدنظر فدراسیون و تیم ملی و همچنین برگزاری دیدارهای دوستانه در اتریش را فراهم کند.

فیفا بعدی ماه سپتامبر از ۲۸ شهریور تا ۵ مهر طول خواهد کشید اما اردوی تیم ملی با حضور نفرات داخلی از ۲۰ شهریور آغاز می شود. تیم ملی در جریان اردوی اتریش دو بازی دوستانه برگزار می‌کند و تاکنون مذاکرات مثبتی با فدراسیون های اروگوئه و سنگال در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول