اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نظارت رئیس حوزه قضایی مهرستان بر نحوه عرضه سوخت

رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این دو جایگاه، دستورات ویژه‌ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

نظارت رئیس حوزه قضایی مهرستان بر نحوه عرضه سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از مهرستان، هادی نجاری در جریان این بازدید ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این دو جایگاه، دستورات ویژه‌ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان مهرستان هدف از صدور این دستورات قضایی را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قانون برشمرد و تصریح کرد: به منظور اعتماد بخشی به شهروندان در خصوص رعایت قوانین و مقررات و چگونگی عرضه فراورده های نفتی از نظر کیفی و کمی ، تیم های نظارتی به طور مستمر در حال کنترل مجاری عرضه هستند و در صورت مشاهده تخلف ، با متخلفین برابر مقررات برخورد می گردد.

رئیس حوزه قضایی مهرستان بیان کرد: در ادامه هچنین از مرکز کمپ ترک اعتیاد بخش خصوصی و دیدار چهره به چهره با بیماران مرکز جهت باز پروری و باز اجتماعی شدن صورت گرفت.

نجاری گفت: همچنین حسب گزارش های مردمی یک واحد صنفی که در پوشش کمپ ترک اعتیاد حدود 30 نفر اشخاص را به کار اجباری گمارده بود، تعطیل و پلمب شد.

وی با اشاره بر اینکه با نقض کنندگان نظم عمومی و حقوق شهروندی به طور قاطع برخورد قانونی صورت خواهد گرفت خاطرنشان کرد : 3نفر از اداره کنندگان به ظاهر کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز بازداشت و با شکایت اشخاص حقیقی پرونده قضایی تشکیل شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول