اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجموعه سپاه و بسیج برای کمک در هر صحنه‌ای آماده است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مجموعه سپاه و بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است که برای کمک به مسوولان و مدیران در هر صحنه‌ای از جمله دفاع نظامی، مقابله با حوادث، خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی آماده کمک‌رسانی است.

مجموعه سپاه و بسیج برای کمک در هر صحنه‌ای آماده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در حاشیه افتتاح جاده بین‌المزارع دشت پرزان از توابع شهرستان شهرضا اظهار داشت: خداوند برکتی در قیام سیدالشهدا قرار داد که به هیچ کس نداده است برای مثال در حالی که خوردن خاک حرام است، شفا را در تربت امام حسین(ع) قرار داد و دعا تحت قبه ایشان مستجاب است.

وی با تأکید بر اینکه کار برای خدا و رشد و اعتلای نظام اسلامی موجب برکت خواهد شد، تصریح کرد: امروز به‌واسطه اقدامات دلسوزان نظام اسلامی و همراهی مجموعه ادارات، شرایط حضور و مشارکت مردم در اداره جامعه فراهم شده است.

فدا یادآور شد: دوران دفاع مقدس، مبارزه با کرونا، عاشورای حسینی و برگزاری اربعین حسینی همه نمود حضور و نقش‌آفرینی مردم در اداره جامعه است و دولت‌ها همواره به عنوان تسهیل‌گر، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان  در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است که برای کمک به مسوولان و مدیران در هر صحنه‌ای از جمله دفاع نظامی، مقابله با حوادث، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی آماده کمک‌رسانی است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول