اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تشریح جزئیات نشست مشترک دولت و مجلس از زبان رئیس دفتر رئیس‌جمهور

رئیس دفتر رئیس جمهور به تشریح جزئیات نشست مشترک دولت و مجلس پرداخت.

تشریح جزئیات نشست مشترک دولت و مجلس از زبان رئیس دفتر رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی به تشریح جزئیات نشست مشترک دولت و مجلس پرداخت.

اسماعیلی در ابتدا با بیان اینکه ما به عنوان دولت سیزدهم و دولت مردمی، خدمتگذاری به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها را وظیفه اصلی خود می دانیم، گفت: برای رسیدن به این هدف مهم نیازمند تعامل با قوای دیگر حاکمیتی به ویژه مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان ملت هستیم و به همین جهت و با رویکرد همدلی، هماهنگی و هم اندیشی در جهت بررسی مسائل و مشکلات جاری کشور و رسیدن به راه حل و ادبیات مشترک برای برطرف کردن مشکلات جامعه از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که امروز جزو مهمترین مشکلات آنهاست، نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد.

وی در ادامه گفت: بررسی ابعاد مختلف موضوعات اقتصادی روز جامعه در حوزه معیشت مردم، بررسی بودجه 1401 و بررسی طرح پیش نیاز برای بررسی برنامه هفتم توسعه و تدوین بودجه 1402 کشور با رویکرد اصلاح ساختار بودجه، بررسی غلبه بر تورم و همچنین هدایت نقدینگی به سمت فعالیت های تولیدی و اقتصادی و رشد اقتصادی کشور در زمره محورهای مهم مباحث امروز بین دولت و مجلس مرکب از هیئت رئیسه و روسای کمیسیون ها بود.

اسماعیلی افزود: علاوه براین، موضوعاتی نظیر تامین مسکن برای نیازمندان، پروژه دولت برای احداث 4 میلیون مسکن طی 4 سال، موضوعات مربوط به ایجاد اشتغال با فعال کردن پیشران های اقتصادی و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، از مباحثی بود که امروز در این نشست کاری در محل ساختمان پاستور دولت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و تصمیم گرفته شد که این نشست ها حداقل به صورت فصلی تداوم و استمرار داشته باشد.

وی همچنین از برگزاری نشست مشترک  دولت و قوه قضائیه نیز خبر داد و تصریح کرد: در همین راستا هفته آینده در همین روز شاهد برگزاری نشست همدلی هماهنگی و هم اندیشی مشترک با قوه قضائیه خواهیم بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان با تاکید بر اینکه امروز قوای مختلف حاکمیتی عزمی جزم و اراده ای محکم در جهت خدمت‌گزاری مردم دارند، گفت: امیدواریم با برگزاری نشست های تخصصی و بررسی زوایای مختلف مشکلات جامعه به راه حل هایی مشترک رسیده و گره ای از مشکلات مردم و جامعه بگشاییم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول