اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت در نشست با مجلس گزارش‌های خوبی درباره مسائل معیشتی ارائه کرد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه نشست مشترک امروز دولت و مجلس گفت: در این نشست گزارش‌های خوبی توسط اعضای دولت در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه شد.

دولت در نشست با مجلس گزارش‌های خوبی درباره مسائل معیشتی ارائه کرد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس در حاشیه نشست مشترک دولت با هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس، گفت: در جلسه مشترکی بین اعضای هیات دولت و اعضای هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس برگزار شد، گزارش های خوبی توسط اعضای دولت در مورد مسائل معیشتی و اقتصادی ارائه شد، نکاتی هم در حوزه مباحث تقنینی و نظارتی از طرف نمایندگان و رؤسای کمیسیون ها مطرح شد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به مباحث مطرح در این نشست مشترک، اظهار کرد: محور مباحث، موضوعات معیشتی و اقتصادی بود، در نهایت هم رؤسای دو قوه موضوعات را جمع بندی کردند و تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا در بهبود و ارتقای سطح روابط دو قوه و حل گره های مسائل معیشتی و اقتصادی موثر خواهد بود.

موسوی با تاکید بر اینکه سطح تعامل دولت و مجلس بسیار بالاست تصریح کرد: البته قوای مقننه و مجریه ماموریت ها، رسالت ها و وظایف متفاوتی برعهده دارند، مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت و دولت در حوزه اجرا فعال هستند و در عین حال تعامل خوبی هم با یکدیگر دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: امیدواریم ایده های ابتکاری که امروز شاهد بیان آن در نشست مشترک بودیم هماهنگی و هم افزایی ها را افزایش دهد. قرار است در هر فصل این جلسات مشترک را داشته باشیم علاوه بر آن جلسات دیگری بین دولت و مجلس با حضور همه نمایندگان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول