اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بخش عمده اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، صرف ساخت مدارس می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به اصفهان، اعتباراتی برای استان اصفهان پیش‌بینی شد که قسمت عمده آن در حوزه ساخت و تکمیل مدارس صرف می‌شود.

بخش عمده اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، صرف ساخت مدارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن قدردانی از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۱ اظهار داشت: نیاز است رتبه‌های برتر، ارتباط خود را با مدارس محل تحصیل  و دیگر مجموعه‌های استان حفظ کنند، زیرا در مسیر حرکت نخبگان، همین مجموعه‌ها هستند که شما را از تکانه‌ها نجات می‌دهند و به یک ساحل امن می‌رسانند.

وی با تأکید بر اینکه لازم است در اجرای پروژه‌ها، سرعت داده‌ شود تا تکمیل و بهره‌برداری آن‌ها به تعویق نیفتد، افزود: در همین راستا نیاز است  طرح‌هایی که به بهره‌برداری نزدیک‌تر هستند و مقدار بیش‌تری از آن‌ها کامل شده‌ است، در اولویت تکمیل قرار گرفته شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در بخش پروژه‌های در حال ساخت نیاز است آن دسته از پروژه‌ها که قابلیت تکمیل با سرمایه بخش خصوصی را دارد، مشخص شوند تا با جذب سرمایه بخش خصوصی، تکمیل شوند؛ این بناها می‌تواند در ساعاتی از روز در اختیار آموزش و پرورش باشند و در ساعاتی دیگر، در اختیار بخش خصوصی مشارکت‌کننده قرار بگیرند.

استاندار اصفهان در پایان یادآور شد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به اصفهان، اعتباراتی برای استان اصفهان پیش‌بینی شد که قسمت عمده آن در حوزه ساخت و تکمیل مدارس صرف می‌شود.

اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، هنوز به‌دستمان نرسیده است

همچنین در ادامه این جلسه،‌ محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، با یادآوری اینکه در سال جاری، استان اصفهان و دو استان دیگر، میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان بود که این مسابقات پس از ۱۳ سال برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله کشوری این مسابقات، ۶۵۰ فرهنگی در اصفهان حضور یافتند و همچنین در روزهای آتی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با حضور ۲ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز برگزار می‌شود. 

وی با یادآوری اینکه ماه آینده پروژه مهر که بزرگ‌ترین پروژه در سطح کشور است انجام می‌شود، افزود: در چندماه گذشته در مقوله نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و ساماندهی نیروی انسانی، تلاش‌های فراوانی صورت گرفته‌ است اما همچنان در بعد نیروی انسانی، کمبود مشهودی وجود دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه حدود ۳۰۰ پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌ای وجود دارد، عنوان کرد: خیرین در خصوص این مدارس، تعهد خود را انجام دادند و قسمتی که مربوط به دولت است، باقی‌مانده‌ است، مصوبات و اعتباراتی در این خصوص در سفر رئیس‌جمهور تخصیص داده شد اما هنوز به دست ما نرسیده‌ است و شاهدیم که برخی از این پروژه‌ها، با مبالغی حدود یک یا دو میلیارد تومان، تکمیل می‌شوند و امیدواریم بتوانیم تعدادی از این مدارس را تکمیل و بهره‌برداری از‌ آن‌ها را آغاز کنیم.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول